728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

واهی بودن رشد اقتصادی اعلام شده

-

رشد اقتصادی واهی
رشد اقتصادی واهی
رئیس اتاق بازرگانی رژیم در استان آذربایجان غربی اعتراف کرد: ”در زمینه میزان رشد اقتصادی در کشور شفافیت وجود ندارد و اگر رشد اقتصادی وجود دارد چرا ملموس نیست و آمارهای صحیحی ارائه داده نمی‌شود“.

حسن انتظار در ادامه افزود: ” وزارت صنعت و تجارت باید توضیح دهد عملکردش در اقتصاد کشور چه بوده است و تا زمانی معابر قاچاق بسته نشود این مشکلات بر جای خواهد ماند“.

وی ضمن اعتراف به پوشالی بودن نشستهایی که کارگزاران رژیم برگزار می‌کنند گفت: ”مدام جلسه تشکیل می‌دهیم اما مشخص نیست نتیجه این جلسات به کجا می‌رسد“.

انتظار در انتقاد از بی‌حساب و کتابی در تصمیمات کارگزاران رژیم اضافه کرد: ”در ارومیه 4 کارخانه سیمان داریم که بسیار بیش از حد نیاز است و مسئولان باید پاسخ دهند چرا بی‌حد و حساب پروانه می‌دهند؛ دلیل این ضعفها نبود شفافیت است“.

وی در پایان افزود: ”7هزار و 500 واحد مشکل‌دار به بانک معرفی شده‌اند ولی بر اساس آمار اعلام شده که تعداد خیلی ناچیزی از این واحدها توانسته‌اند از تسهیلات استفاده کنند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1432b0f8-6fe9-4b9c-b050-0fce125986c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات