728 x 90

سوريه,

هلاکت 35تن از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری اسد در حلب

-

رزمندگان سوری از طریق منفجر کردن یک تونل زیر زمینی به مرکز نظامیان اسد در وسط شهر ضربه زدند
رزمندگان سوری از طریق منفجر کردن یک تونل زیر زمینی به مرکز نظامیان اسد در وسط شهر ضربه زدند
 
سایت القدس العربی به‌نقل از خبرگزاری آلمان گزارش داد که 35نفر از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری اسد در انفجاری در شهر حلب واقع در شمال سوریه کشته شدند.

این گزارش در ادامه به‌نقل از منابع نزدیک به انقلابیون سوری نوشت: ”که حدود 35نفر از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری از جمله چند افسر در انفجاری که در مقر این نیروها در منطقه «باب جنید» شهر حلب روی داد، کشته شدند“.

این عملیات با حفر تونل توسط انقلابیون در زیر ساختمان گارد ریاست‌جمهوری و انهدام آن انجام شد. شدت انفجار به حدی بود که ساختمان سه طبقه نیروهای گارد ریاست‌جمهوری بعد از انفجار تبدیل به تپه‌ای آوار شد و با توجه به‌شدت انفجار به احتمال زیاد تمام نیروهای مستقر در داخل ساختمان کشته شده‌اند.

 

 

رزمندگان سوریه دهها تن از نظامیان اسد را در مرکز حلب از پا درآوردند

به گزارش اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه اتاق عملیات فتح در حلب اعلام کرد دهها تن از نیروهای نظامی اسد را از پا درآورده است. آنها از طریق منفجر کردن یک تونل زیر زمینی به مرکز نظامیان اسد در وسط شهر ضربه زدند.

اتاق عملیات حلب فیلمی را روی اینترنت منتشر نمود که نشان می‌دهد این تونل در منطقه باب انطاکیا منفجر می‌شود.

یکی از فرماندهان رزمندگان گفت: انفجار این تونل از جمله اقدامات مؤثر برای زدن ضربات قوی به نظام اسد می‌باشد. رزمندگان سوریه پیش از این نیز تونل‌های متعددی را در حلب و ادلب و حومه دمشق منفجر کرده بودند.

انفجار مرکز رژیم اسد در حلب در شرایطی صورت می‌گیرد که رزمندگان اتاق عملیات فتح در حلب با نیروهای اسد در شمال این شهر برای شکستن محاصره نزدیک به 400هزار نفر از مردم درگیر می‌باشند و این درگیریها همزمان با بمبارانهای هوایی روسیه و سوریه صورت می‌گیرد...

جنبش آزادگان شام اعلام کرده بود که نبرد برای شکستن محاصره این مناطق شروع شده و اپوزیسیون درصدد است تا نظامیان و شبه‌نظامیان وابسته به آن را از جادهٴ کاستلو که تنها مسیر رسیدن به مناطق تحت محاصره حلب است دور نمایند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3131b6fe-7935-4420-bd61-216c5cb5a76d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات