728 x 90

خودکشی در ایران,

افزایش خودکشیها در ایران تحت حاکمیت آخوندها؛ سه خودکشی در یک روز

-

خودکشی جوان دانشجو از بالای پل طبیعت در تهران
خودکشی جوان دانشجو از بالای پل طبیعت در تهران
بنا‌ به گزارشهای دریافتی، صبح روز چهارشنبه 30تیر جوان 21ساله‌یی در ایستگاه مترو میدان فاطمی تهران موسوم به میدان جهاد، دست به خودکشی زد. این خودکشی همزمان با بازدید کارگزاران رژیم آخوندی از این محل، در دستشویی ایستگاه مترو میدان فاطمی صورت گرفت.

همچنین ساعت 17عصر روز چهارشنبه 30تیر، یک جوان دانشجو که حدود22سال سن داشت، دست به خودکشی زد. وی که دانشجوی رشته صنایع شیمی دانشگاه تهران بود، خود را از پل طبیعت به پایین پرتاب کرد.

در شیراز نیز خانم 29ساله‌یی بامداد روز چهارشنبه 30تیر خود را در صدرای این شهر حلق‌آویز کرد.

همچنین روز سه‌شنبه 29 تیر، کودک 10ساله‌ای به نام دانش امینی ساکن محله حاشیه نشین کانی‌کوزله سنندج دست به خودکشی زد و جان باخت. خودکشی این کودک 10ساله؛ مردم شهر سنندج را تکان داد.

افزایش خودکشی، در ایران تحت حاکمیت آخوندها، ناشی از محرومیت و فشار اجتماعی توسط رژیم جنایتکار آخوندی است. به اعتراف کارگزاران رژیم خودکشیها در ملأعام اعتراض به وضع موجود است.
حسن هاشمی، وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی به آمار بالای افسردگی د‌ر ایران تحت حاکمیت آخوندها اعتراف کرد و گفت: ”۱۲ درصد از جامعه ما دچار افسردگی هستند و این موضوع نیاز به درمان دارد“.
وی که روز یکشنبه 19اردیبهشت95 در جلسه‌یی، در مورد بررسی پیشگیری از خودکشی سخنرانی می‌کرد افزود: ”در زمینه سلامت روان مشکلات قابل توجهی در ایران وجود دارد که متأسفانه این مباحث هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولان انکار می‌شود “.
در این جلسه یکی دیگر از رؤسای وزارت بهداشت رژیم به گسترش خودکشی اعتراف کرد و گفت: ”ابعاد اجتماعی خودکشی باید مورد توجه قرار گیرد… افراد بیکار بیش از دیگران دست به خودکشی می‌زنند همچنین میزان خودکشی در روستا‌ها ۳۰ درصد و مناطق شهری به ۷۰ درصد رسیده است“.
احمد حاجبی سن اقدام به خودکشی را بین ۱۵ تا ۲۴ سال اعلام کرد و افزود: ”بیشترین موارد خودکشی در افراد دیپلمه دیده شده است “.
خبرگزاری حکومتی ایسنا که این خبر را منعکس کرد افزود: ”از تعداد افرادی که سال گذشته در ایران دست به خودکشی زده‌اند تا کنون آماری از سوی وزارت بهداشت منتشر نشده است. اما بر اساس گزاش ۲۶ مرداد سال ۱۳۹۳ روزنامه مشرق و به‌نقل از رئیس سازمان پزشک قانونی کشور، در سال گذشته ۴۰۵۵ نفر بر اثر خودکشی در ایران فوت کرده‌اند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f44530bd-a157-497d-a040-5b3c2b72a823"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات