728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمايت جهاني از مقاومت ایران,

پیام اد رندل – رئیس کنوانسیون حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا - ۲۰۱۶ به گردهمایی بزرگ مقاومت

-

اد رندل – رئیس کنوانسیون حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا
اد رندل – رئیس کنوانسیون حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا
سلام من اد رندل هستم. می‌خواهم عذرخواهی کنم که امسال نتوانستم در میان شما باشم. اما همان‌طور که برخی از شما مطلعید، من رئیس‌ کمیته میزبانی کنوانسیون حزب دموکرات در فیلادلفیا هستم که نزدیک به 30روز دیگر برگزار می‌شود. ما دو سال است که روی این موضوع کار می‌کنیم تا شهر و برنامه‌ها و محل برگزاری مراسم و تمام چیزهایی که منتهی به یک کنوانسیون عالی می‌شود را آماده کنیم؛ و امیدوارم که این کنوانسیون منتهی به یک نتیجه موفقیت‌آمیز سیاسی در (انتخابات) پاییز شود. کار آن‌قدر زیاد است که به‌رغم علاقه‌ام نتوانستم نزد شما بیایم.

اما می‌خواهم به شما بگویم که تعهد من مثل همیشه قوی است، شاید هم جدی‌تر از همیشه. اولاً تعهد من به تمام شما این است که یک روز ایران آزاد را ببینید، ایرانی که شایستهٴ آینده‌یی بسا بهتر از وضعیت فعلی است، یک اقتصاد بهتر، آزادی‌های اساسی بیشتر که سایر مردم دنیا از آن برخوردارند. به‌نظر من یک روز به این هدف خواهیم رسید، با مسئولیت‌پذیری شما و رهبری خانم مریم رجوی. هیچ شکی ندارم که ما یک ایران آزاد و سعادتمند را خواهیم دید.

همچنین می‌خواهم به شما بگویم که تعهد ما نسبت به ساکنان خوب کمپ لیبرتی هم مثل همیشه جدی است. ما به‌طور روزانه با یونامی و وزارت امور خارجه آمریکا در نبرد هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که از حقوق ساکنان لیبرتی حفاظت خواهد شد و این‌که ما بتوانیم آنها را در اسرع وقت از لیبرتی و عراق خارج کنیم. ما ساکت نخواهیم نشست تا وقتی همهٴ ساکنان از لیبرتی خارج شوند، تا همهٴ اموال شخصی خود را با خود ببرند و حق فروش اموال غیرمنقول خود را کسب کنند.

ما باید مطمئن شویم که آنها انتقال داده خواهند شد و این کار در امنیت انجام خواهد شد. آمریکا به شما تعهد داد و به باور من، ما یک وظیفه حقوقی و همچنین تکلیف اخلاقی داریم که از امنیت ساکنان اشرف که اکنون در لیبرتی هستند حفاظت کنیم. اگر بخواهم به شما صادقانه بگویم، آمریکا تلاش خوبی نکرده تا به این قول و تعهد وفا کند. ولی ما به‌عنوان دوستان آمریکایی سازمان مجاهدین خلق ایران، سطح فشارها را بالا نگه خواهیم داشت تا اطمینان حاصل کنیم که خون بیشتر از این ریخته نشود.

بنابراین، اگر صدای من را می‌شنوند، می‌خواهم به ساکنان کمپ لیبرتی بگویم، بدانید که آنچه در کمپ اشرف انجام دادید و آنچه در لیبرتی انجام می‌دهید، نحوه رفتار شما و طوری که شما تحت آن‌همه فشار و سختی ایستادگی کرده‌اید، راهنما و الهام‌بخش مردم در سراسر دنیاست. ایستادگی که شما نشان داده‌اید، طاقت و استقامت شما، اراده و شجاعت شما، باورنکردنی است. این اراده و ایستادگی به شما کمک خواهد کرد تا به‌طور امن به نقطهٴ دیگری انتقال یابید و یک روز شاهد یک ایران آزاد و سعادتمند باشید. بنابراین، آرزو می‌کنم که یک کنفرانس عالی داشته باشید. با بهترین آرزوها برای همهٴ شما. ما فشارها را افزایش خواهیم داد، حتی اگر به‌معنی جنگ روزانه تا لحظه‌یی باشد که آخرین ساکن لیبرتی در امنیت به‌سر ببرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/034fb619-bef6-47a2-8555-be43849e308c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات