728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,تحریم‌ها علیه ایران,

تهدید رژیم ایران به تحریمهای سخت در جلسه استماع سنای آمریکا

-

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز پنجشنبه 24تیر در سالگرد توافق هسته‌یی رژیم ایران با کشورهای پنج به‌علاوه یک، جلسه استماعی با عنوان ”توافق هسته‌یی ایران: یک سال بعد“ به ریاست سناتور کورکر برگزار کرد.

در این جلسه که به بررسی روند اجرای توافق و مشکلات و نگرانیهای موجود پس از برجام اختصاص داشت، سناتور جمهوریخواه باب کورکر گفت: «ما با جدیت تمدید قانون نظارت بر توافق هسته‌یی را به روش فراحزبی پیگیری می‌کنیم» . وی افزود: «طرحی فراحزبی را در نظر داریم که برای فعالیت‌های موشکی و رفتارهای تهدیدآمیز رژیم ایران، تحریم‌های سخت در نظر خواهد گرفت تا اطمینان یابیم رژیم ایران با تهدید به رها کردن توافق هسته‌ای، سیاست آمریکا را به گروگان نگیرد» .

در جلسه کمیته روابط خارجی سنا، سناتور دموکرات بن کاردن که از مخالفان توافق هسته‌یی بود، گفت: «من متعهد هستم که مسایل نگران‌کننده از سوی رژیم ایران، پیگیری شود» .

مارک دوبوویتز مدیر اجرایی مؤسسه دفاع از دموکراسیها و مشاور کنگره در تدوین طرح های تحریمی علیه رژیم ایران نیز گفت: «منابع مالی حاصل از لغو تحریم‌ها موجب تشدید فعالیت‌های غیرقانونی رژیم ایران شده است» .

وی افزود: «مقامهای رسمی دولت اوباما مکرر وعده کرده‌اند که آمریکا به اعمال تحریم‌های غیرمربوط به برنامه اتمی رژیم ایران ادامه می‌دهد و با هر گونه اهرم امنیت ملی با سیاستهای بی‌ثبات سازی این رژیم مقابله خواهد کرد. ولی سران رژیم ایران اعمال هر گونه تحریمی را نقض توافق هسته‌یی می‌دانند که اجازه بازگشت به فعالیت‌های اتمی را می‌دهد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6267369-a26c-40f9-8675-2aeab9435c11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات