728 x 90

حقوقهاى نجومى,

«دلیل حفاظتی»! حقوقهای نجومی سران سپاه

-

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی
دامنه رسوایی افشای فیشهای حقوقهای نجومی سردمداران و ایادی ریز و درشت رژیم آخوندی و جنگ بر سر آن در میان سردمداران رژیم، دامنگیر سپاه پاسداران ضدخلقی هم شده است. حدود دو هفته پیش د‌ر رسانه‌های اجتماعی متنی منتشر شد مبنی بر این که مقامات ارشد سپاه نیز حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کرده‌اند. نام پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه نیز در این لیست وجود داشت.

پس از انتشار این متن، پاسدار شریف سراسیمه به صحنه آمد و ارقام دریافتی سران سپاه در آن متن را تکذیب کرد و آنها را ارقام غیرواقعی دانست.

این سرکرده سپاه در مورد این‌که چرا سپاه فیشهای حقوقی سر کردگانش را منتشر نمی‌کند، به دلایل امنیتی و حفاظتی متوسل شد، و گفت «اگر معذوریت‌های حفاظتی نبود، حتماً فیش حقوقی خودم را منتشر می‌کردم تا رقم واقعی را ببینید“.

پاسدار شریف در ادامه به‌اصطلاح تکذیبیه‌اش گفت: «سپاه همواره با حساسیت نسبت به افزایش حقوق کارکنان خود تصمیم‌گیری می‌کند» .

شریف مدعی شد دریافتهای کارکنان سپاه نسبت به سایر نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ارتش تحت‌امر خامنه‌ای کمتر است، و این امر با اراده فرماندهان سپاه است. !

جالب این‌جا است که سخنگوی سپاه در وحشت از عواقب اجتماعی افشای فیشهای نجومی سران رژیم و سردمداران نظام، تلویحاً تلاش کرد تا این رسوایی را لاپوشانی کند و فیشهای حقوقی افشا‌ شده مدیران دولتی را کم اهمیت وانمود کند.

وی در این رابطه مدعی شد: ”در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، از این فضاسازیها درباره فیشهای حقوقی این طور حس می‌شود که این موضوع به دعواهای سیاسی کشیده است و فارغ از این‌که در این دولت بوده یا دولت دیگر، می‌توان گفت این موضوع برای لطمه زدن به اعتبار نظام بوده... “. (خبرگزاری ایلنا 4تیر95)

چپاول و غارت سران رژیم از هر دوباند آن‌قدر عیان است، که تکذیبیه این پاسدار آبی برای رژیم و این نهاد ضد‌مردمی گرم نکرده و نمی‌کند.

در تداوم جنگ و جدال باندی بر سر غارت و چپاول داراییهای مردم ایران در تاریخ 17تیر95 در بعضی از رسانه‌های اینترنتی مجدداً گزارشهایی از حقوق نجومی سرکردگان سپاه از جمله لیست زیر منتشر گردید:
پاسدار جعفری سرکرده سپاه ۶۳۵ میلیون تومان
پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه594 میلیون تومان
پاسدار حسین سلامی ۵۸۹میلیون تومان

پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده سرکرده نیروی موشکی سپاه ۳۳۸ میلیون تومان

پاسدار محمدرضا نقدی سرکرده بسیج ضدخلقی ۵۵۴ میلیون تومان

پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه ۴۷۷ میلیون

پاسدار محمد پاکپور سرکرده نیروی زمینی سپاه ۵۴۳ میلیون تومان

پاسدار غلامعلی رشید سرکرده قرارگاه ضد خاتم الانبیاء ۵۸۳ میلیون تومان

پاسدار علی فدوی سرکرده نیروی دریایی سپاه ۴۹۶ میلیون تومان

دریافت حقوق های گزاف توسط سران سپاه در حالی است که این ارگان ضدخلقی، از جمله به وسیله قرارگاه ضد خاتم الانبیا سالها است که بر عمده منابع کشور از جمله منابع نفتی و پروژه‌های عمده کشور از جمله راه سازی، سد سازی و... چنگ انداخته و سران آن از این طریق نیز مردم ایران را چپاول می‌کنند.

حالا وقتی که در جنگ باندی گوشه‌یی از این غارتگری برملا می‌شود روی آوردن سرکردگان جنایتکار سپاه به تشبثات مضحکی از قبیل ملاحظات حفاظتی برای انتشار فیشهای حقوقی فقط وحشتی که سراپای رژیم را از انفجار اجتماعی در بر گرفته است.

اما این تشبثات مرغ پخته را نیز به خنده وا می‌دارد و دست و پا زدن سران نظام در موضوع رفع و رجوع فیشهای نجومی حقوقی، به مصداق آن غریقی است که به هر خس و خاشاکی چنگ می‌زد.

تشبثات سران رژیم برای رفع و رجوع دریافت حقوق های کلان توسط مهره‌های دانه درشت نظام و سران سپاه، در حال حاضر چیزی جز افزایش نفرت عمومی از جانب مردم ایران نصیب رژیم و سردمداران آن نمی‌کند، تا روزی که مردم ایران حساب این رژیم را رسیده و کار آن را یکسره کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a5f0cec-685d-45a7-8be5-a6ce085af929"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات