728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

ژیلبرت میتران: «مبارزه برای آزادی و یک ایران دموکراتیک مشترک است و در نهایت به پیروزی خواهد رسید»

-

ژیلبرت میتران، رئیس بنیاد  دانیل میتران
ژیلبرت میتران، رئیس بنیاد دانیل میتران
ژیلبرت میتران، رئیس بنیاد «دانیل میتران» و از فرزندان فرانسوا میتران، رئیس‌جمهور فقید فرانسه، در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران به سخنرانی پرداخت. ژیلبرت میتران تأکید کرد به نام بسیاری از شخصیتهای سیاسی و اجتماعی فرانسه صحبت می‌کند. او گفت: «همهٴ آنها دوستان تاریخی مقاومت ایران و خانم رجوی هستند. این دوستی دیرینه با آرمان ایران دموکراتیک، از 35سال پیش شروع شد، هنگامی‌که فرانسوا میتران تصمیم گرفت در فرانسه از مقاومت ایران استقبال کند» .

ژیلبرت میتران سپس به دفاع از مجاهدان اشرفی در لیبرتی پرداخت و گفت: «سرنوشت اشرفیها که در لیبرتی هستند، همواره در کانون توجه ماست. همان هدفی که دانیل میتران تا لحظهٴ آخر آن را ادامه داد. ما آخرین حمله موشکی به لیبرتی را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم فرانسه، آمریکا و ملل‌متحد باید مسئولیت خود را در قبال حفاظت لیبرتی انجام دهند» .

ژیلبرت میتران گفت: از اقدام شجاعانه و انسان‌دوستانه کشور آلبانی تشکر می‌کنم و آن‌را الگویی برای حقوق‌بشر نامید. آقای میتران صحبتهای خود را با این جمله به پایان برد: «این چنین است که مبارزه برای حقوق انسانی و آزادی و یک ایران دموکراتیک مشترک می‌شود و در نهایت به موفقیت و پیروزی خواهد رسید» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97344f7a-0e9e-42ad-b8c0-0e8e94820c9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات