728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

محکومیت حمله موشکی به لیبرتی توسط کومله زحمتکشان ایران

-

محکومیت حمله موشکی به لیبرتی توسط کومله زحمتکشان ایران
محکومیت حمله موشکی به لیبرتی توسط کومله زحمتکشان ایران
کومله زحمتکشان ایران طی اطلاعیه‌یی موشک باران کمپ لیبرتی توسط رژیم آخوندی را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دوشنبه شب کمپ لیبرتی، اقامتگاه سازمان مجاهدین خلق ایران در نزدیکی شهر بغداد از طرف عوامل جمهوری اسلامی موشک باران شد که متأسفانه تعدادی از ساکنان این کمپ مجروح شدند.

کومله زحمتکشان کردستان این جنایت جمهوری اسلامی را محکوم می‌نماید و از سازمان ملل‌متحد و حکومت عراق می‌خواهد در قبال جنایتهای رژیم اسلامی ساکت نباشند و از تکرار این جنایات علیه ساکنان بی‌دفاع کمپ لیبرتی جلوگیری نمایند.

بدینوسیله ابراز همدردی خود را با سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام می‌داریم و بهبودی و سلامتی هر چه زودتر را برای مجروحان این جنایت رژیم آرزومندیم.

حزب دموکرات کردستان در سایت خود نوشت: در پی حمله موشکی به کمپ لیبرتی مجاهدین خلق جمعی از افراد این سازمان مجروح شدند.

این حمله موشکی ویرانی و آتش‌سوزی گسترده را در کمپ لیبرتی به‌دنبال داشت و بخشهایی از اموال و اماکن ساکنان از بین رفت.

سایت رسمی مجاهدین با انتشار گزارشاتی از این حمله می‌گوید در جریان این حمله موشکی بیش از ٥٠فروند موشک به سمت لیبرتی شلیک شد که شماری از آنها در خارج از کمپ فرود آمد. همچنین این حمله پس از ٨ روز ممانعت از ورود سوخت، غذا و دارو به کمپ توسط نیروهای عراقی صورت گرفته است که این محاصره ضدانسانی ادامه دارد.

مریم رجوی، در واکنش به این حمله شورای امنیت و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به محکومیت قاطع حمله موشکی به لیبرتی فراخواند و گفت: حال که هیچ تردیدی در مورد نیات رژیم جمهوری اسلامی برای به راه‌انداختن قتل‌عامهای بیشتر در لیبرتی نمانده است، اقدام فوری دولت آمریکا و ملل‌متحد برای تضمین و تأمین امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی ضرورت مضاعف پیدا می‌کند.

گفتنی است که تا کنون شمار زیادی از احزاب سیاسی خارجی و اپوزیسیون جمهوری اسلامی حمله به کمپ لیبرتی را محکوم کرده‌اند.

حمله به قرارگاه مجاهدین در خاک عراق از سوی گروه‌های نظامی وابسته به جمهوری اسلامی مسبوق به سابقه بوده و در روز ۱ سپتامبر ۲۰۱۳ در حمله‌یی گسترده ۵۲ نفر از اعضای این سازمان کشته شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f3eb6f3-009d-4dc5-9145-347284f6b89e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات