728 x 90

حقوقهاى نجومى,فساد اقتصادى,

برملا شدن ابعاد جدیدی از دزدیهای نجومی تحت عنوان حقوقهای کلان

-

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی
در ادامه مخاصمات درونی رژیم بر سر حقوقهای کلان و دزدیهای حکومتی، کواکبیان عضو مجلس رژیم فاش ساخت: حدود 3هزار فیش بین 20 تا 50 میلیون تومان و 300 فیش هم بالای 50 میلیون تومان وجود دارد که پوشش قانونی ندارد.

یک عضو دیگر مجلس آخوندی به نام سلیمانی نیز گفت: دولت به «اتاق بازرگانان» تبدیل شده است. دستگاه قضایی باید کسانی را که پاداش و حقوقهای نجومی را تصویب کردند احضار کند و جلسات دادگاه آنها مانند دادگاه کرباسچی علنی برگزار شود.

در همین حال، رسانه‌های رژیم به‌نقل از سازمان بازرسی رژیم اعلام کردند در سال 94 بالغ بر 15هزار میلیارد ریال فساد مالی در دستگاههای اجرایی کشف شده و در این رابطه بیش از 792نفر به دادگاه معرفی شده‌اند. ( تسنیم ۱۵/۴/۹۵)

رسانه‌های باند خامنه‌ای با انتشار اسنادی از حقوقهای نجومی به میزان 180 میلیون تومان برای سه تن از کارگزاران رژیم در بیمه مرکزی خبر دادند.

متقابلاً یک مهره باند رفسنجانی و روحانی گفت: بیش از 45 درصد اقتصاد در دست نهادهای تحت کنترل ولی‌فقیه نظام مانند سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و آستان قدس است.

یک رسانه‌ی باند رفسنجانی و روحانی هشدار داد کسانی که به این افشاگریها دامن می‌زنند باید توجه کنند اگر کشتی سوراخ شود، همه کسانی که در آن هستند آسیب می‌بینند.

یک روزنامه باند خامنه‌ای نیز نوشت: افشای فیشهای حقوقی میلیاردی همانند بمب خوشه‌ای سطح وسیعی را تحت پوشش قرار داده و باید منتظر شنیدن صدای انفجارهای پیاپی و تخریبهای مکرر آن باشیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bc944cc-0598-4458-8747-41455c8a09a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات