728 x 90

بحران اقتصادى ايران,بيكارى,تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,اخاذى از مردم,فساد اقتصادى,

مهمانداران راه‌آهن شمال سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند

-

مهمانداران راه‌آهن شمال سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند
مهمانداران راه‌آهن شمال سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند
مهمانداران راه‌آهن شمال که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری ”صنعت کاران بهمن“به کارهای خدمات دهی به مسافران (مهمانداری) در محور گرگان به تهران مشغول‌اند در ۳ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند.

به گفته این مهمانداران که از ۴ تا ۱۵ سال دارای سابقه کار هستند، کار معوقات حقوقی نیروی کار این واحد صنعتی در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد به تعویق افتاده است.

کارگزاران رژیم در این بخش با بیان این‌که به‌دلیل کمبود نقدینگی توان پرداخت به موقع همه مطالبات مزدی را نداریم از پرداخت حقوق این مهمانداران خودداری می‌کنند. به گفته مهمانداران راه‌آهن گرگان تهران به تعویق افتادن مطالبات مزدی آن‌ها در حالی است که ظاهراً شرکت رجا به‌صورت منظم صورت وضعیت‌های پیمانکار را پرداخت می‌کند.

از سوی دیگر دهها کارگر شاغل در ”شرکت خدمات مهندسی نفت و گاز همراه پوشش“ چهار ماه حقوق به‌علاوه عیدی سال گذشته خود را هنوز دریافت نکرده‌اند، این موضوع به افزایش مشکلات معیشتی این کارگران دامن زده است.

کارگزاران رژیم در این شرکت در مقابل اعتراضات کارگران تنها با جمله ”تحمل کنید و یا هرکس نمی‌تواند با این شرایط کار کند می‌تواند مجموعه را ترک کند“ پاسخ می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4c00c3f-92a0-4e31-8784-63942c1b351c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات