728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمایتهای مردمی,

کرمانشاه ـ فراخوان جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد برای تجمع بزرگ ایرانیان در پاریس

-

کهکشان
کهکشان
متن بیانیه جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد خلق در استان کرمانشاه در حمایت از برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان و دعوت از هموطنان برای شرکت هرچه گسترده‌تر در این تجمع بزرگ:
هموطنان و ایرانیان عزیز و آزاده خارج از کشور
ما ایمان داریم که که قطعاً شما هم برای حضور در این گردهمایی سالانه ایرانیان احساس وظیفه می‌کنید زیرا شما با حضورتان می‌توانید صدای خانواده شهدا و صدای کسانی باشید که بهترین فرزندانشان را برای آزادی تقدیم این اب و خاک کرده‌اند.

هموطنان عزیز، شما می‌توانید صدای مادران و پدران شهیدانی باشید که برای همیشه مورد ظلم آخوندهای پلید می‌باشند، و حتی پیکر بیجان فرزندانشان را بعد از شهادت به آنان تحویل ندادند.

ایرانیان آزاده، ما و دیگر خانواده‌های شهدای راه آزادی مردم ایران که توان حضور در این گردهمایی را نداریم، در مقابل، تمامی شما عزیزان را به شرکت هرچه گسترده‌تر در این گردهمایی فرا می‌خوانیم و از شما می‌خواهیم که با حضور ارزشمند خود که قطعاً همانند سال‌های قبل چشمگیر خواهد بود، نشان دهید که این نظام جهل و جنایت نماینده مردم ایران نیست و رئیس‌جمهور برگزیده ما خانم مریم رجوی و شما حامیان این مقاومت، نمایندگان واقعی ما هستید. درود بر همه شما عزیزان شرکت کننده در این گردهمایی و سپاس از زحمات تمامی میهمانان خارجی حاضر در این صحنه نبرد بر علیه دین فروشان حاکم بر میهن اسیرمان. از همه شما دلیران و حامیان مقاومت نهایت سپاسگزاری را داریم و جای ما و شهیدان خالی.

جمعی از خانواده‌های شهدای مجاهد خلق در استان کرمانشاه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5143469-df3f-4e35-a0f4-cc21afb77abc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات