728 x 90

تشدید سرکوب ,

افشای دو تن از عاملان شکنجه و مأموران سابق وزارت اطلاعات در زندان اوین

-

زندان اوین
زندان اوین
یکی از این جنایتکاران و جاسوسان رژیم محرم هادی سرابی است که در زندان علیه زندانیان خبرچینی کرده و بسیاری از خبرهای مربوط به آنان را به بازجویان می‌دهد.

وی در سالهای 70 و 71 علیه بسیاری از فعالان و هواداران گروه‌های مخالف نظام؛ گزارش نویسی و مستندسازی کرده، عکس و فیلم تهیه کرده و باعث دستگیری و تشکیل پرونده برای آنان شده است.

این فرد جنایتکار در بیرون زندان از اسم جعلی اکبر بیابانگرد استفاده می‌کرده است.

لازم به یادآوری است که هادی سرابی زندانی مالی بند ۷ زندان اوین به جرمهای سرقت، دزدی، جعل، اخاذی از مردم و کلاهبرداری و جعل اسناد ازدواج و طلاق، حمل و نگهداری شوکر و اسلحه که به‌وسیله آنها افراد را تهدید می‌کرده است، دستگیر شده و توسط قاضی جنایتکار صلواتی محاکمه و به چهار سال و شش ماه زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

جنایتکار دیگری که عامل فشار زیاد بر روی زندانیان سیاسی است مهران نوری می‌باشد. وی که خود را نوه خمینی و سرباز عاشق آخوند خامنه‌ای می‌خواند یکی از کسانی است که عامل آزار و اذیت زندانیان در زندان اوین است.

مهران نوری فرد بدنامی است که خود را منتسب به سالارکیا دادستان جنایتکاری قبلی تهران می‌داند. وی می‌بایست به زندان فشافویه منتقل می‌شد اما به‌دلیل آشنایی‌اش با آقازاده‌ها به این زندان منتقل نشده و در اوین باقی مانده است.

زندانیان زندان اوین پیش از این در نامه‌یی خواهان انتقال وی به زندان فشافویه شده بودند.

وی در درگیری که در روزهای گذشته با زندانیان سیاسی احسان مازندرانی؛ داود اسدی؛ ساسان و علیرضاگلیپور داشته ضمن فحاشی و توهین به آنها تهدید کرده است که برای شما پرونده‌سازی می‌کنم؛ شما را بدبخت می‌کنم؛ کار من بدبخت کردن زندانیان سیاسی و امنیتی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d7b6952-a1b9-4de4-9320-8b5924634957"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات