728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,اشرف - ليبرتى,

فراخوان به سازمان ملل و دولت آمریکا برای تأمین امنیت و حفاظت مجاهدان اشرفی در لیبرتی

-

فراخوان به سازمان ملل و دولت آمریکا برای تأمین امنیت و حفاظت مجاهدان اشرفی در لیبرتی
فراخوان به سازمان ملل و دولت آمریکا برای تأمین امنیت و حفاظت مجاهدان اشرفی در لیبرتی
بیانیه ۱۲۰ سازمان غیردولتی عراق:
ما سازمان ملل و دولت آمریکا را
مسئول تأمین امنیت و حفاظت
پناهندگان سیاسی در لیبرتی می‌دانیم
 
بیانیه ۱۲۰ سازمان غیردولتی عراق:
رژیم حاکم بر ایران تنها راه نجات خود را از بحرانهای داخلی‌اش، صدور تروریسم و بنیادگرایی به عراق و سایر کشورهای منطقه می‌داند و از همین رو تلاش می‌کند، این دخالتها را گسترش بدهد و اپوزیسیون اصلی خودش را در لیبرتی نابود کند.
ما سازمانهای غیردولتی امضاء کننده این بیانیه خواستار خلع‌ید کامل از رژیم ایران در عراق هستیم.
ما سازمان ملل و دولت آمریکا را مسئول تأمین امنیت و حفاظت پناهندگان سیاسی (در لیبرتی) می‌دانیم.

در همین رابطه، ما خواهان تحقق موارد زیر هستیم:
۱- پایان دادن به دخالت‌های رژیم در عراق
۲- تأمین حفاظت و امنیت ساکنان لیبرتی.
بیانیه 120 سازمان غیردولتی عراق برای تأمین امنیت و حفاظت ساکنان لیبرتی در رسانه‌های خبری از جمله در خبرگزاری الشرق‌الاوسط مصر، روزنامه الیوم‌السابع، پایگاه خبری دنیا الوطن و پایگاه خبری البوابه‌نیوز بازتاب یافت.

خبرگزاری شرق الاوسط مصر گزارش داد: (سازمانهای غیردولتی عراق) ضرورت پایان دادن به دخالت‌های رژیم ایران در عراق و تأمین حفاظت و امنیت ساکنان کمپ لیبرتی را مورد تأکید قرار دادند.

روزنامه الیوم السابع نیز در گزارش خود نوشت، 120 سازمان غیردولتی در عراق، ملل‌متحد و دولت آمریکا را فراخواندند تا مسئولیتها و التزاماتشان، برای تأمین امنیت و حفاظت (اعضای سازمان مجاهدین) اپوزیسیون رژیم ایران در بغداد را برعهده بگیرند و به آن عمل کنند.
(آنها در بیانیه خود گفتند)، رژیم حاکم بر تهران بر این باور است که راه خروجش از بحرانهای داخلی، صدور تروریسم و بنیادگرایی به عراق و سایر کشورهای منطقه و از میان برداشتن اپوزیسیون اصلی خود یعنی سازمان مجاهدین خلق است..

پایگاه خبری دنیا الوطن نیز گزارش کرد، سازمانهای غیردولتی در عراق، سازمان ملل‌متحد و دولت آمریکا را به تأمین امنیت و حفاظت ساکنان لیبرتی فراخواندند و اعلام کردند ما خواهان خلع‌ید از رژیم ایران در عراق و تأمین امنیت و حفاظت ساکنان کمپ لیبرتی هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e96154e-5d37-4354-a8a9-a739d67bf74d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات