728 x 90

شكنجه زندانيان,اعتصاب زندانيان سياسي,زندانیان سیاسی,

ضرب و شتم و فشار روزانه دژخیمان خامنه‌ای علیه زندانی سیاسی علیرضا گلی پور

-

زنداني سياسي علیرضا گلیپور
زنداني سياسي علیرضا گلیپور
دژخیمان خامنه‌ای، امروز پنجشنبه 10تیر و روزهای گذشته، زندانی سیاسی علیرضا گلی پور؛ زندانی هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران که در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد، مورد ضرب و شتم و او را با زنجیر بسته‌اند قرار دادند.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده سه روز پیش مأموران اطلاعات بدنام آخوندی، وی را در وضعیت اعتصاب‌غذا و در حال خونریزی شدید داخلی و مشکلات ناشی از سرطان و ناراحتی قلبی، به بهانه اعزام به بیمارستان سوار ماشین کرده و در حالیکه با زنجیر او را بسته بوده شروع به فحاشی و زدن ضرباتی به‌سر و سینه او کرده و می‌گویند چون اطلاع‌رسانی کرده‌ای نمی‌توانیم تو را به بیمارستان اعزام کنیم و او را به زندان برمی‌گردانند.

این اقدام جنایتکارانه که توسط اداره بدنام اطلاعات آخوندی صورت می‌گیرد به‌منظور فشارها و شکستن وی٫اظهار ندامت و پس گرفتن افشاگریهایی است که به‌طور خاص در رابطه با مجتبی‌خامنه‌ای پسر خامنه‌ای و سرهنگ محرابی و آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم... و در نهایت حذف فیزیکی و مرگ خاموش وی انجام می‌شود.

زندانی سیاسی علیرضا گلیپور مبتلا به بیماری سرطان ریه و ناراحتی قلبی عضو انجمن نخبگان ایران و کارمند سابق وزارت ارتباطات بوده است.

وی که در کشور آلمان دوره‌های پیشرفته مخابرات را گذرانده و یکی از متخصصان در این امر به‌شمار می‌رود، در سال 91 به اتهام انتشار مفاسد اقتصادی و اهداف نظامی حکومت ایران در پروژه هسته‌یی دستگیر شد و پس از حدود ۴ سال بلاتکلیفی تحت فشارهای مختلف سرانجام توسط قاضی جنایتکار صلواتی محاکمه و به 39سال محکوم شد. که حکم وی بر مبنای ماده ١٣٤ تجمیع جرایم به ١٥ سال تبدیل شد

بیشتر بخوانید:
وی که دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و از بازداشت‌شدگان قیام ۸۸ بود، بار دیگر در مهر ۹۱ بازداشت شد. د‌ژخیمان او را پس از ماهها شکنجه و نگهداری در سلولهای انفرادی، به بند مجرمان عادی در زندان اوین منتقل کرده و توسط باندهای مافیایی رژیم مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد.

علیرضا گلی‌پور به‌رغم ابتلا به تومور سرطانی و عفونت شدید ریه، بیماری قلبی و خونریزی شدید بینی و با وجود گواهی پزشکان مبنی بر 'عدم تحمل کیفر' از مراقبتهای پزشکی ضروری محروم است و از نظر جسمی در وضعیت وخیمی قرار دارد. زجرکش کردن زندانیان سیاسی روش شناخته شده این رژیم است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 30اردیبهشت95 طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: « مقاومت ایران عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر به‌ویژه کمیسر عالی حقوق‌بشر، گزارشگر شکنجه و سایر مجازاتهای وحشیانه و غیرانسانی، گزارشگر حقوق انسانها در بهره‌گیری از بالاترین استانداردهای سلامت جسمی و روانی، گروه کار بازداشتهای خودسرانه و گزارشگر ویژه وضعیت حقوق‌بشر در ایران را به محکوم کردن این حکم ظالمانه و اقدامی فوری برای آزادی بی‌قید و شرط او فراخواند

علیرضا گلیپور روز یکشنبه 23خرداد طی پیامی از زندان اوین، بر ادامه مبارزه با رژیم آخوندی تا پای جان تأکید کرد. در قسمتی از این پیام بر تغییر رژیم پلید آخوندی تأکید کرده و نوشته است، هیأت حاکمه در ایران جلوی این تغییر را فقط با فضای امنیتی و رفتار دیکتاتوری گرفته و دیر یا زود مجبور است که تسلیم حق شود و ریشه باطلشان برچیده خواهد شد. من به‌عنوان یک سرباز کوچک این ملت و در حالیکه به‌تازگی به سی و نه سال و نه ماه حبس و 174 ضربه شلاق فقط برای بیان حقیقت و افشای دزدی و پست فطرتی آقایان و آقازادگانشان محکوم شده‌ام به شما عزیزانم و برادران و خواهرانم متعهد می‌شوم که تا پای جان بر سر مواضع و رسیدن به این تغییر ایستاده‌ام و نوید این را می‌دهم که لحظه آزادی همه ملت ایران نزدیک است و بدانید که زندانیان سیاسی تا پای جان برای رسیدن به آزادی ملت ایران ایستاده‌اند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/449d95bc-73f6-4e35-a86a-07aa65f72400"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات