728 x 90

دخالتهای ایران,سوريه,

مصاحبه اختصاصی با رئیس ستاد پیشین ارتش آزاد سوریه

-

سرتیپ عبدالاله بشیر النعیمی رئیس ستاد پیشین ارتش آزاد سوریه
سرتیپ عبدالاله بشیر النعیمی رئیس ستاد پیشین ارتش آزاد سوریه
سرتیپ عبدالاله بشیر النعیمی رئیس ستاد پیشین ارتش آزاد سوریه در یک مصاحبه اختصاصی با سیمای آزادی درباره شب همبستگی مقاومت ایران با انقلاب سوریه، گفت:

«این جلسه پیامی بود خطاب به رژیم بشار اسد و رژیم آخوندها در ایران مبنی بر این‌که هر چقدر هم رژیم آخوندها از رژیم اسد حمایت کند، نیرو بفرستد و دخالت نظامی کند، عمر این رژیم به یاری خدا به‌زودی به پایان می‌رسد.
(رژیم ایران) تلفات بسیاری را در نبردهای جاری در جنوب حلب داده است. انقلاب سوریه در هر حال به یاری خدا پیروز خواهد شد و مقاومت ایران هم به یاری خدا همراه آنان بر آخوندها و ولایت‌فقیه پیروز خواهد شد» .

سرتیپ عبدالاله بشیر النعیمی با تشریح حمایت تمام‌عیار حکومت آخوندی از رژیم اسد با اعزام عوامل سپاه قدس و حزب‌الشیطان و سایر شبه‌نظامیان رژیم، اضافه کرد:
«بیش از 80هزار نیرو از سوی رژیم ایران در خاک سوریه حضور دارند که در کنار رژیم اسد می‌جنگند که البته آنها نمی‌توانند مانع شکست رژیم اسد شوند، کما این‌که هیچ تأثیری بر ارادهٴ انقلابیون و انقلاب سوریه نخواهد داشت و انقلاب سوریه پیروز خواهد بود.
اگر انقلاب سوریه انشاءالله پیروز شود، رژیم آخوندها در سوریه و ایران شکست خواهد خورد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d5a5f22-0bac-4a9b-a288-46d6b25ce627"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات