728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمايت جهاني از مقاومت ایران,

حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، یوزو رادوش، پاتریسیا تویا

-

حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، یوزو رادوش، پاتریسیا تویا
حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، یوزو رادوش، پاتریسیا تویا
پارلمانترها و شخصیتهای بین‌المللی، طی پیامهایی ضمن محکوم کردن موج اعدامها و سرکوب و تروریسم دیکتاتوری آخوندی با مقاومت ایران ابراز همبستگی کرده و به شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس فراخوان می‌دهند.

پیامهایی از پاتریسیا تویا - رئیس گروه پارلمانی حزب دموکرات ایتالیا در پارلمان اروپا و یوزو رادوش  وزیر دفاع سابق کرواسی و نماینده پارلمان :

یوزو رادوش - وزیر دفاع سابق کرواسی و نماینده پارلمان اروپا

دوستان ایرانی عزیز،
بسیار خوشحال هستم که این فرصت را دارم تا به شما پیامی از پارلمان اروپا بدهم.
مانند بسیاری دیگر از همکارانم، ما اخیراً بیانیه مشترکی را حمایت کردیم که توسط بیش از ۲۷۰ نماینده پارلمان اروپا امضاء شده و اتحادیه اروپا را فرامی‌خواند که برای گسترش روابط خود با ایران، پیش‌شرط بهبود حقوق‌بشر را بگذارد. ما شاهد هستیم که آمار اعدامها به‌طور دراماتیکی رو به افزایش است. تنها در ماه مه ۷۳ نفر را اعدام کردند. ما به‌عنوان افراد اروپایی و دموکرات، بر این باور هستیم که احترام به حقوق‌بشر می‌باید در کانون روابط اروپا با کشورهای دیگر باشد، به‌خصوص با کشوری مانند ایران که بالاترین آمار اعدام در جهان را دارد.
لذا من می‌خواهم به شما اطمینان خاطر بدهم که ما به حمایت خود از اپوزیسیون دموکراتیک تحت رهبری خانم رجوی که اخیراً ایشان را در پارلمان اروپا دیدیم ادامه می‌دهیم و امیدوار هستیم که کشور شما به‌زودی آزاد شود.

پاتریسیا تویا - رئیس گروه پارلمانی حزب دموکرات ایتالیا در پارلمان اروپا

من پاتریسیا تویا و نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا هستم. می‌خواستم از این فرصت استفاده کرده و همبستگی خودم را با مردم ایران که تحت دیکتاتوری مذهبی زندگی می‌کنند اعلام کنم. من به‌طور خاص نگران زنان در ایران هستم و همه محدودیتهایی را که باید تحمل کنند. مردم ایران لایق یک رهبر دموکرات هستند. من سمپاتی زیادی به رهبر مقاومت ایران، خانم مریم رجوی دارم که چند بار او را این‌جا در بروکسل ملاقات کرده‌ام. در ماه مارس گذشته او در پارلمان اروپا بود. رهبری او به‌عنوان یک زن مسلمان برای یک ایران آزاد دموکراتیک امید دهنده است.

من یکی از امضاء کنندگان بیانیه ۲۷۰ نماینده پارلمان اروپا در مورد حقوق‌بشر در ایران بودم که اخیراً اعلام شد. این بیانیه که توسط تعداد بسیاری زیادی از همکارانم امضاء شده است این پیام قوی را به مردم ایران می‌دهد که ما در اروپا به دموکراسی در ایران اهمیت می‌دهیم و به حمایت از ابتکارعمل‌های مشابه برای یک ایران آزاد ادامه می‌دهیم.

به همین دلیل است که من همه را تشویق می‌کنم که در برنامه پاریس ۹ ژوئیه شرکت کنند و امیدوارم گردهمایی شما یک پیروزی بزرگ باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d345123-ef2d-4f71-b092-16faf9bac820"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات