728 x 90

سوريه,

استمرار حملات جنایتکارانه رژیم اسد به حلب

-

 -
-
حملات جنایتکارانهٴ رژیم اسد به مناطق مسکونی حلب هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش اورینت نیوز، روز پنجشنبه در حمله هواپیماهای اسد و روس به منطقهٴ القاطرجی در شرق حلب، 4تن کشته شدند.

گزارشی از آخرین وقایع شهر خون‌فشان و پایدار حلب:

این صحنه‌ها هر روز و گاه هر چند ساعت، در مناطق مختلف حلب و حومه آن تکرار می‌شود. هر چند رسانه‌های بین‌المللی دیگر مانند دور قبلی بمبارانهای وحشیانهٴ اسد در حلب، این جنایات را گزارش نمی‌کنند، اما خبرنگاران فداکار در حلب، یک لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارند و به هر قیمت و با پذیرش هر خطری، خود را به صحنه‌های جنایات می‌رسانند تا آن‌را در سینهٴ تاریخ ثبت کنند.

عمار الحبی یکی دیگر از این خبرنگاران است. وی روز چهارشنبه در مصاحبه با سیمای آزادی، وضعیت حلب در روزهای اخیر را تشریح کرد:
 
ما این‌جا در شهر حلب هستیم. این شهر روزانه شاهد کشتارهای وحشتناک علیه شهروندان بی‌گناه است و همچنین روزانه شاهد بمبارانهای سیستماتیک هواپیماهای جنگی رژیم اسد و همین‌طور هواپیماهای جنگی روسیه است که از تمام سلاحهای ممنوعهٴ بین‌المللی استفاده می‌کنند و آن‌را برای بمباران مناطق مسکونی شهر حلب مورد استفاده قرار می‌دهند؛ روزانه کشتارهای وحشتناکی علیه شهروندان غیرنظامی صورت می‌گیرد، روزانه شاهد حملات هوایی علیه مناطق مسکونی مختلف هستیم که مملو از جمعیت غیرنظامی است. این حملات توسط هواپیماهای جنگی روسیه انجام می‌شود که از بمبهای فسفری استفاده می‌کنند که توسط جامعه بین‌المللی ممنوع است؛ و همچنین بمبهای خوشه‌یی و بمبهای ایجاد کننده خلأ که به‌صورت روزانه انسانها را درو می‌کنند. در شهر حلب روزانه تعداد زیادی شهید می‌شوند.

همچنین می‌خواهم در مورد حملات وحشیانهٴ رژیم ایران و متحدانش و هم‌پیمانان رژیم اسد در بسیاری از مناطق دیگر صحبت کنم، در جبهه‌هایی که از آن طریق تلاش دارند به‌سمت برخی مناطق دیگر پیشروی کنند و شهروندان را بکشند و آنها را آواره کنند.
 
امروز شانزدهمین روز ماه رمضان است که شاهد کشتار در چند محله مسکونی شهر حلب بودیم، همچنین دیروز شاهد کشتاری علیه شهروندان غیرنظامی بودیم،

همچنین می‌خواهم در مورد بمبارانهایی که علیه حومه شمالی حلب با چندین بمباران هوایی صورت گرفت صحبت کنم که دیروز چندین‌بار با بمبهای فسفری و آتش‌زا هدف قرار گرفت و دو روز است که این حومه شاهد بمبارانهای سنگینی توسط هواپیماهای روسی است که با بمبهای انفجاری و بمبهای ایجاد کننده خلأ و بمبهای فسفری آتش‌زا مورد هدف قرار گرفته است، حومه شمالی حلب به‌معنی دقیق کلمه در آتش می‌سوزد در نتیجه حملات هوایی نیروهای رژیم.

عمار الحلبی در پایان مصاحبه خود درباره استمرار فعالیت‌های خودش و سایر خبرنگاران فداکار در حلب به‌رغم تمامی مخاطرات آن، گفت:
طبعاً ما این‌جا در شهر حلب همان‌طور که گفتم کارهایی را که رژیم اسد انجام می‌دهد مستند می‌کنیم و وظیفه ما است تا هر کاری رژیم اسد و متحدانش علیه شهروندان انجام می‌دهند و بمبارانهای سنگینی را که علیه شهروندان انجام می‌دهند مستند کنیم. چرا که ما فرزندان این انقلابیم، زیرا به آنچه می‌کنیم ایمان داریم و ما دارای آرمان هستیم و به آن ایمان داریم، به همین دلیل ما همیشه در خط مقدم هستیم، چه در جبهه‌ها و چه در بمبارانها و کشتارهای سختی که علیه غیرنظامیان صورت می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b6d64b6-af36-4d2a-9385-333f43618fb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات