728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,حمایتهای مردمی,

تظاهرات علیه سفر ظریف در هلند

-

 -
-
ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در هلند، در اعتراض به حضور جواد ظریف وزیرخارجه رژیم رکورد دار اعدام و بانکدار مرکزی تروریسم در جهان، دست به تظاهرات زدند. گزارشی از لاهه:
سخنرانیها در تظاهرات هلند ـ بر علیه سفر ظریف 23ژوئن

در تظاهرات اعتراضی ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در لاهه در اعتراض به حضور وزیرخارجه فاشیسم مذهبی در هلند، پروفسور هنک دهان ر‌ئیس کمیته هلندی دوستان ایران آزاد نقض حقوق‌بشر توسط رژیم و هر گونه معامله و تجارت با رژیم رکوردار اعدام در جهان را محکوم کرد.
 


وی گفت: از زمانی که روحانی روی کار آمده وضعیت حقوق‌بشر در ایران صدها بار بدتر شده است.
 


وی مقامات دولت هلند را به نقض وحشیانه حقوق‌بشر توسط رژیم آخوندی فراخواند.
 

فان بومل نماینده پارلمان هلند نیز طی سخنانی در این تظاهرات، اعدامهای فزاینده به‌ویژه اعدام نوجوانان را محکوم کرد و گفت: وضعیت حقوق‌بشر در ایران بسیار بدتر شده است و این موضوعی است که سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر آن را تأیید می‌کنند.
 

فان بومل در ادامه شراکت این رژیم در کشتار مردم سوریه و دخالتهای در کشورهای منطقه را محکوم کرد و خواستار برکناری و محاکمه دیکتاتور سوریه در یک دادگاه بین‌المللی به‌دلیل جنایتهایی که مرتکب شده گردید.

تلویزیون رویتر گزارشی را درباره تظاهرات ایرانیان در پاریس علیه حضور وزیر خارجه رژیم پخش کرد.

شاهین قبادی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت به رویتر، گفت: «ایرانیان این‌جا هستند تا روشن کنند که جواد ظریف فقط یک دیکتاتوری بی‌رحم را نمایندگی می‌کند که اولین اعدام‌کننده در جهان، حامی اصلی تروریسم بین‌المللی و رژیمی است که بشار اسد را با نیرو و سلاح و همه‌چیز پشتیبانی کرده تا کشتار علیه مردم سوریه را ادامه بدهد» .

شاهین قبادی اضافه کرد: «(هر چند) رژیم خواهان عقد قرارداد است، اما بسیاری از بانکها و شرکتهای غربی بنا‌ به همین دلایل از سرمایه‌گذاری در ایران خودداری می‌کنند. آنها هیچ آینده‌یی در این رژیم نمی‌بینند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce73e059-87f9-44e6-a86f-8f23f2e01a2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات