728 x 90

اختلاس در ایران,فساد اقتصادى,

درگیری باندی و درخواست دادستان کل رژیم برای عزل مدیران با حقوقهای چند صدمیلیونی

-

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی
در یک درگیری باندی و به‌دنبال افشاء حقوقهای چند میلیونی توسط مدیران بیمه مرکزی و بانک رفاه کارگران، دادستان کل رژیم از آخوند روحانی خواستار عزل این مدیران شد.

آخوند محمد جعفر منتظری روز سه‌شنبه اول تیر ماه طی سخنانی به درگیرهای باندی در این رابطه اعتراف کرد و گفت: «فیشهای حقوقی افشا‌ شده برخی مدیران به ابزاری برای برخوردهای جناحی بدل شده است» .

وی افزود: «انتظار ما از رئیس جمهور این است که همان‌گونه که وعده داده با مدیران این‌چنینی برخورد شود و چند تن از این افراد که مستندات محکمی درباره حقوق آنها وجود دارند، عزل شوند» .

از سوی دیگر، اسحاق جهانگیری، معاون اول آخوند روحانی از دستگاههای دولتی خواسته بود تا فهرستی از حقوق دریافتی مدیرانشان ارائه کنند. وی دستور تشکیل کمیته‎یی سه نفره برای رسیدگی و تطبیق دریافتی مدیران دولتی با قوانین و مقررات را صادر کرد.

همچنین ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی رژیم، مدعی شد: «فیش‌های حقوقی تا حد زیادی مبالغه آمیز بوده و تحت تاثیر شرایط سیاسی قرار داشته است» .

از سوی دیگر، روزنامه حکومتی ایران وابسته به باند آخوند روحانی نیز فهرستی از دریافتی تعدادی از مدیران دوران پاسدار احمدی‌نژاد منتشر کرده است که حدود ۵ سال پیش، در عرض یک‌سال صدها میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

خاطرنشان می‌شود خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم هفته گذشته در یک درگیری باندی فاش ساخت، صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی رژیم آخوندی طبق اسناد و مدارک موجود، از فروردین تا اسفند سال 94 به‌طور میانگین، ماهانه 57 میلیون و 400هزار تومان بابت حقوق آن هم فقط از این صندوق دریافت کرده است.

اخیراً برخی از رسانه‌های خبری گزارش کردند که با توجه به دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به حقوق‌های گزاف برخی از مدیران بانکی، علی صدقی، مدیرعامل بانک رفاه از سمت خود برکنار خواهد شد.

خبرگزاری حکومتی فارس وابسته به سپاه پاسداران در گزارشی در این مورد، ضمن چاپ تصاویری از فیش‌های حقوقی مدیران بانک رفاه، نوشته بود که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک چند صدمیلیون به‌صورت حقوق و مزایا دریافت کرد‌ه‌اند. همین خبرگزاری پاسخ روابط عمومی بانک رفاه را نیز منتشر کرده که گفته است این فیش‌ها شامل پرداخت‌های معوقه این افراد بوده و صرفاً حقوق ماهانه آنان را نشان نمی‌دهد.

آخوند لروند امام جمعه رژیم در شهرستان ایوان در نمایش جمعه هفته گذشته شهر ایوان، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «پیشنهاد ما به آقای رئیس جمهور این است که اگر می‌خواهید صداقت مردم را ببینید دستور دهید فیش حقوقی خود، وزرا، استانداران و فرمانداران در دید مردم قرار بگیرد و با فیشهای نجومی برخورد کنید، نه این‌که استعفا کنند و فرار کنند بلکه با قاطعیت با آنها برخورد کنید» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f19dc9e6-3e56-4779-ba4a-8b2b30d04610"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات