728 x 90

روابط ایران و غرب,

تظاهرات حامیان مقاومت در اعتراض به حضور جواد ظریف در پاریس

-

 -
-
روز چهارشنبه ۲تیرماه حامیان مقاومت ایران و ایرانیان آزاده در پاریس، در اعتراض به حضور وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی در پاریس تظاهراتی در مقابل ساختمان وزارت‌خارجه فرانسه برگزار کردند.
 
همزمان با سفر جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی به فرانسه، سناتور لیبرمن، دبیرکل سازمان اتحاد علیه ایران اتمی به شرکتهای فرانسوی نسبت به خطرات تجارت با رژیم ایران هشدار داد.
سناتور لیبرمن گفت، «وقتی منافع و خطرات به‌طور ملموس مورد بررسی قرار گیرند، واضح است که معامله با رژیم ایران جز زیان چیزی به‌دنبال نخواهد داشت» .
 


نماینده این سازمان در فرانسه گفت: "رژیم ایران به هر تلاشی برای قانع کردن شرکتهای فرانسوی مبنی بر این‌که ایران محل امنی برای تجارت است، دست می‌زند، ولی واقعیت این است که سابقه پولشویی رژیم ایران، حمایت این رژیم از تروریسم، و وحشیگری آن علیه مردم ایران، خلاف آن را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: با توجه به حملات تروریستی گذشته در فرانسه، عاقلانه است که شرکتهای فرانسوی به‌دقت خطرات وسیع حقوقی، مالی و حیثیتی در تجارت با رژیم ایران را مورد بررسی قرار دهند."
اتحاد علیه ایران اتمی تأکید کرد که شرکتهای خارجی وقتی با رژیم ایران تجارت می‌کنند، به این معنی است که با سپاه پاسداران، که یک سازمان تروریستی تحریم شده توسط جامعه بین‌المللی است، تمام صنایع کلیدی ایران چنگ انداخته، تجارت می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee1daa0c-4b0d-4124-bab9-6e2357cf2671"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات