728 x 90

اخبار خليج فارس,اخبار خاورمیانه,روابط ایران عربستان,روابط ایران و کشورهای منطقه,

حمایت اتحادیه عرب، عربستان و مصر از لغو تابعیت آخوند عیسی قاسم، از عوامل رژیم ایران در بحرین

-

حمایت اتحادیه عرب، عربستان و مصر از لغو تابعیت آخوند عیسی قاسم، از عوامل رژیم ایران در بحرین
حمایت اتحادیه عرب، عربستان و مصر از لغو تابعیت آخوند عیسی قاسم، از عوامل رژیم ایران در بحرین
اتحادیه عرب، عربستان و مصر از اقدامات قضایی دولت بحرین و لغو تابعیت آخوند عیسی قاسم، از عوامل وابسته به رژیم ایران در بحرین حمایت کردند.

العربیه روز سه‌شنبه 1تیر گزارش داد: ”شورای وزیران سعودی روز دوشنبه، 31خرداد که به ریاست ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور برگزار شد، اعلام کرد که ریاض از اقدامات قضایی پادشاهی بحرین برای مبارزه با افراط گرایی و تروریسم در همه اشکال آن حمایت می‌کند.

در جلسه شورای وزیران تأکید شد، پادشاهی سعودی برای حفاظت از وحدت ملی، ثبات، امنیت و بافت اجتماعی متنوع شهروندان بحرین با این کشور اعلام همبستگی کرده و در همه زمینه‌ها از منامه پشتیبانی می‌کند.

همچنین نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب روز دوشنبه 31خرداد اعلام کرد اتحادیه عرب از همه اقدامات قضایی دولت بحرین از جمله نظارت بر عملکرد انجمن‌ها و سازمانهای مدنی که در چارچوب قوانین این کشور و برای حفظ امنیت و ثبات و وحدت ملی پادشاهی بحرین اتخاذ شده، حمایت می‌کند.

وزارت امور خارجه مصر نیز در بیانیه‌یی اعلام کرد، قاهره از اقدامات قضایی دولت بحرین برای مقابله با تلاش‌هایی که برای بی‌ثبات کردن اوضاع داخلی و امنیت اجتماعی این کشور صورت گرفته، حمایت و پشتیبانی می‌کند“.

العربیه افزود: ”مواضع کشورهای عربی در حمایت از بحرین پس از تهدیدات قاسم سلیمانی به بحرین صورت می‌گیرد.
این تهدیدها به‌دنبال اقدام قضایی بحرین برای سلب تابعیت عیسی قاسم، روحانی شیعه طرفدار ایران، صورت گرفت.
دولت بحرین عیسی قاسم روحانی طرفدار رژیم ایران را به فعالیت‌های فرقه‌ای در افراطی و دست داشتن در اشوبهای سال 2011 بحرین متهم است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f911fad-dd8d-44d2-b8ff-05c17ff46de9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات