728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

بازتاب خبری بیانیه اکثریت پارلمان هفدهم اردن در حمایت از مقاومت ایران

-

بازتاب خبری بیانیه اکثریت پارلمان هفدهم اردن در حمایت از مقاومت ایران
بازتاب خبری بیانیه اکثریت پارلمان هفدهم اردن در حمایت از مقاومت ایران
رسانه‌های کشورهای مختلف نظیر اردن، عربستان، عراق، بحرین، قطر، مصر، فلسطین، لبنان، کویت، سوریه، یمن، مراکش گزارش‌هایی را درباره بیانیه اکثریت پارلمان اردن منتشر کرده‌اند.

روزنامه الاهرام بین‌المللی گزارش کرده: پارلمانترهای اردنی از جامعه جهانی خواستار حمایت از مقاومت ایران شدند... آنها به تأمین حفاظت ساکنان کمپ لیبرتی تا زمان خروج امن آنان از عراق فراخواندند.

همچنین روزنامه السیاسه کویت هم نوشته که پارلمانترهای اردن ضمن حمایت از مقاومت ایران در مقابله با دیکتاتوری، رژیم تهران را «کانون بنیادگرایی و تروریسم» خواندند.

پایگاه خبری تلویزیون العربیه گزارشی را تحت عنوان «پارلمان اردن تروریسم (رژیم) ایران را در منطقه محکوم کرد»، منتشر کرد و از جمله نوشته است که اکثریت نمایندگان پارلمان اردن به «تضمین سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی تا خروج همه آنها از عراق و به حمایت از مقاومت ایران و رئیس‌جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی به مثابة تنها پاسخ در برابر دیکتاتوری حاکم بر ایران یعنی کانون بنیادگرایی اسلامی و تروریسم در جهان امروز، فراخوان دادند» .

پایگاه خبری ایلاف عربستان هم در عنوان خود یکی دیگر از خواسته‌های اکثریت نمایندگان پارلمان اردن را برجسته کرده است: «اخراج عوامل رژیم آخوندی از منطقه» .

 روزنامه اخبار الخلیج بحرین: پارلمان اردن خواستار اخراج نیروهای (رژیم) ایران و مزدوران آن از منطقه شد... هفدهمین دورهٴ پارلمان اردن با اکثریت خود یک بیانیه مطبوعاتی با امضای 77 پارلمانتر صادر کرد که طی آن پارلمانترها خواستار تضمین امنیت و سلامت مجاهدین خلق در کمپ لیبرتی شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4691087d-0545-479e-b168-e0dbc29c6028"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات