728 x 90

اخبار اعتراضى,

۶رشته اعتراض و اعتصاب در کرمانشاه، روانسر و همدان

-

 -
-
 

 کرمانشاه - تجمع اعتراضي جمعي از کارکنان شرکتی و قراردادی منطقه ۱شهرداری

 صبح روز شنبه 22خرداد 95 گروهی از کارکنان شرکتی و قراردادی منطقه ۱شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ۶ماهة خود دست به تجمع اعتراضی زدند و خواهان گرفتن مطالباتشان شدند.

کرمانشاه ـ تجمع جمعی از رانندگان خطوط اتوبوسرانی شهری

صبح روز شنبه 22خرداد 95، جمعی از رانندگان خطوط اتوبوسرانی شهری کرمانشاه در اعتراض به واریز نشدن حقوق فروردین و اردیبهشت و همچنین پرداخت نشدن حق بیمه، در محل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه در خیابان موسوم به بهشتی تجمع کردند و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

کرمانشاه ـ تجمع عده‌یی از پرسنل شرکتی اداره دامپزشکی

صبح روز شنبه 22خرداد 95 عده‌یی از پرسنل شرکتی اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه که مدت ۴ماه است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند در محل این اداره در خیابان گمرک تجمع اعتراضی کردند.

کرمانشاه ـ تجمع جمعی از نیروهای شرکتی اداره ورزش و‌جوانان

صبح روز شنبه 22خرداد 95 برای چندمین بار متوالی جمعی از نیروهای شرکتی اداره ورزش و ‌جوانان شهرستان کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ۵ماهه و ۶ماهه‌ی خود در محوطه این سازمان در خیابان موسوم به بهشتی تجمع کردند و خواهان تعیین کلیف وضعیت خود شدند.

روانسر ـ تجمع جمعی از کارگران شرکت تولید لوله و اتصالات اورامان غرب

روز شنبه 22خرداد جمعی از کارگران شرکت تولید لوله و اتصالات اورامان غرب شهرستان روانسر در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق خود مقابل اتاق مدیریت کارخانه در شهرک صنعتی روانسر اعتراض کردند.
مدیر کارخانه دلیل پرداخت نشدن حقوق کارگران را فروش نرفتن محصولات و رکود مالی کارخانه اعلام نمود.

همدان ـ مراسم یارسان ها

روز جمعه 21خرداد 95 مراسم سومین سالگرد کاکی حسن رضوی در روستای پل شکسته همدان با حضور جمعیت زیادی از یارانش بر سر مزارش برگزار شد. وی از افراد اهل حقی بود که در اعتراض به اقدامات ضدانسانی ایادی رژیم در زندان و بی‌حرمتی به اعتقاد زندانیان اهل حق در زندان خودکشی نموده بود.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f872ff3-887a-4398-a603-ea780d0ce658"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات