728 x 90

زندانیان سیاسی,اخبار اعتراضى,

همبستگی با خانواده زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده

-

زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده
زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده
جمعی از اعضاء کانون صنفی معلمان روز یکشنبه 16خرداد 95 به دیدار خانواده زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده رفتند و با خانواده این زندانی سیاسی و تعدادی از اعضاء اتحادیه آزاد کارگران ایران که در آنجا حضور داشتند، اعلام همبستگی کردند.

در این دیدار، حاضرین بر اهمیت پیوند خوردن مبارزات بخشهای مختلف جامعه به‌خصوص معلمان و کارگران علیه رژیم آخوندی و همچنین بر ادامه مبارزه برای آزادی جعفر عظیم‌زاده تأکید کردند.

زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده مدافع حقوق کارگران از روز ۱۰ اردیبهشت ماه برای برآورده شدن خواسته‌های به حق و انسانی خود از جمله برداشته شدن اتهام اقدام علیه امنیت از روی پرونده‌های فعالان صنفی و آزادی عمل تشکلهای مستقل صنفی معلمان و کارگران دست به اعتصاب‌غذا زده است.

زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده، رئیس هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در اسفندماه سال ۹۳ از سوی بیدادگاههای رژیم به‌ریاست دژخیم صلواتی به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور، اخلال در نظم عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، همچنین به علت جمع‌آوری طومار اعتراضی چهل هزار نفری کارگران و تجمعات در مقابل مجلس رژیم، به شش سال زندان محکوم گردیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d35df2a1-69e7-4e81-a2f7-b7e63e6eb06b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات