728 x 90

تشدید سرکوب ,

شش ماه حبس، حکم پزشک پرستار شهید ستار بهشتی

-

رضا حیدرپور، پزشک بهداری زندان اوین
رضا حیدرپور، پزشک بهداری زندان اوین
بیدادگاه رژیم به‌ریاست قاضی جنایتکار مقیسه، رضا حیدرپور، پزشک بهداری زندان اوین را که بدن شهید ستار بهشتی را معاینه و اعلام کرده بود که آثار ضرب و شتم و شکنجه روی بدن او وجود دارد؛ به شش ماه حبس محکوم کرد. این دکتر زندان اوین مدتی پس از ثبت آثار شکنجه در پرونده شهید ستار بهشتی توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد. لازم به یادآوری است. شهید ستار بهشتی کارگر وبلاگ‌نویسی ۹آبان سال 91، دستگیر و در زیر شکنجه دژخیمان جان باخت.

بیشتر بخوانید:
18آبان 92: خانواده شهید ستار بهشتی در خصوص نحوه شهادت فرزندشان اعلام کردند: در یک گزارش پزشکی قانونی گفته شده است ستار بهشتی بر اثر «خونریزی مغزی و داخلی» به‌شهادت رسیده است. این در حالی است که در تیرماه امسال احمد شجاع رئیس سازمان پزشکی قانونی رژیم به خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر گفته بود بر اساس گزارش نهایی این سازمان ضربات وارده بر ستار بهشتی در حین بازجویی کشنده نبوده و نمی‌تواند باعث مرگ او شده باشد. شهید ستار بهشتی آبانماه سال گذشته در زیر شکنجه دژخیمان در زندان اوین به‌شهادت رسید.

فضیحت دجالگریهای رژیم پس از شهادت ستار بهشتی در زیر شکنجه، هم‌چنان گریبانگیر حکومت آخوندی است.
ارگان دبیر مصلحت نظام آخوندی در مورد جلوگیری از قرائت گزارش مربوط به این جنایت در مجلس رژیم نوشت: «دلیل خوانده نشدن گزارش، بررسی و تنظیم دوباره آن در کمیسیون امنیت است» زیرا «فرد یا افرادی در درون کمیسیون امنیت به‌نحوه تنظیم گزارش اعتراض کرده‌اند»
این رسانه حکومتی افزود: ماجرای ستار بهشتی، ماجرایی نیست که بتوان به آسانی از آن گذشت. پس از گذشت چندین هفته از فوت ستار بهشتی، و اخبار مرتبط با آن از تعیین مأمور ویژه تا برکناری رئیس پلیس فتا، قرار بود گزارش کامل نحوه مرگ این وبلاگ‌نویس، دیروز در مجلس گزارش شود، ولی این کار انجام نشد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c48b62be-843b-4939-b80b-312081253435"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات