728 x 90

اخبار اعتراضى,

سلسله تجمعات اعتراضی کارکنان مخابرات لرستان

-

 -
-
حدود 800نفر از کارکنان شرکت مخابرات لرستان در یک اقدام هماهنگ در امروز سه‌شنبه 11خرداد 95 از همان ساعت اولیه صبح دست به تجمع اعتراضی زدند.

این تجمع اعتراضی همگام با سراسر استان در شهرستان کوهدشت در مقابل دفتر اداره مخابرات این شهرستان از نخستین ساعتهای کاری صبح آغاز شده است.
 


یکی از نیروهای شرکتی مخابرات شهرستان کوهدشت در این تجمع گفت: ”با وجود این‌که تمام وقت ما در اداره صرف می‌شود؛ اما از حقوق پایینی برخوردار هستیم“.

این کارمند مخابرات که 12سال سابقه کار دارد افزود: ”برای پیگیری مطالبات خود به نهادهای مختلف از جمله اداره کار مراجعه داشته‌ایم؛ اما تا کنون به هیچ نتیجه‌یی نرسیده‌ایم و تجمع، آخرین راهی بود که شاید ما را به مطالبات خود برساند“.

وی اضافه کرد: ”حقوق ما در پایان هر ماه واریز نمی‌شود؛ به‌طور مثال حقوق ماه اردیبهشت در 10خرداد پرداخت شده است“.
 

لازم به یادآوری است که با گذشت 8سال پس از فروش و تقسیم سهام شرکت مخابرات ایران، هنوز کارکنان شرکتی مخابرات استان لرستان به مطالبات خود نرسیده و خواستار دریافت حق و حقوق خود هستند.

این کارکنان بارها برای پیگیری مطالبات خود به نهادهای مرتبط مراجعه داشته‌اند؛ اما نتوانسته‌اند به مطالبات خود برسند و در نهایت برای پیگیری حق و حقوق خود تصمیم به تجمع گرفته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e29ff18e-e174-4345-9ca4-36af905cc3f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات