728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

جدال باندهای رژیم بر سر نمایش مسخره انتخابات

-

کشاکش باندهای رژیم بر سر نمایش مسخره انتخابات آخوندی
کشاکش باندهای رژیم بر سر نمایش مسخره انتخابات آخوندی
به دنبال تصاحب کرسی‌های ریاست مجلس و خبرگان ارتجاع توسط باند خامنه‌ای، کشاکش باندهای رژیم بر سر نمایش مسخره انتخابات آخوندی ادامه دارد.

رفسنجانی باند رقیب را تحت عنوان «اقلیت بسیار محدود» مورد حمله قرار داد و آخوند روحانی در سخنرانی خود در ارومیه، حیف و میل درآمدهای کلان نفتی در دوران پاسدار احمدی‌نژاد را برملا کرد و باند رقیب را بار دیگر افراطی خواند.

آخوند روحانی: در این انتخابات شکوهمند «آری هایی» گفتند و «نه هایی» در این انتخابات اعلام کردند، شبیه انتخابات سال 92، مردم ما در این انتخابات آری آنها به این بود که در این سرزمین مردم خواهان بهبود معیشت‌اند.

نه مردم به خشونت بود، نه مردم به افراطی‌گری بود...
و نه شعارهای بی‌مهابایی که بتواند رابطه مردم را با جهانیان با شکاف مواجه کند، این هنر نیست که ما بگونه‌یی عمل کنیم که دشمنان خودمان در سراسر جهان علیه خودمان را متحد کنیم،

وفور درآمد نفتی بود آنزمانی که نفت 147 دلار فروخته می‌شد، سالی بیش از 80میلیارد دلار صرف کالای وارداتی در کشور شد برای مردم اشتغال درست نشد، راه رونق اقتصادی برای کشور فراهم نشد.

رفسنجانی با حمله به مهره‌های خامنه‌ای، آنها را جماعتی محدود نامید و تهدید کرد که توسط مردم کنار زده خواهند شد.

رفسنجانی گفت: «جماعتی که یک اقلیت بسیار محدود هستند، در واقع، میدان‌دار افکار جامعه نیستند، بلکه با وصل کردن خود به نهادهای تأثیرگذار کشور و به دست آوردن تریبونهای رسمی نظام، کم‌کم صاحب بساطی شد‌ه‌اند که البته مردم در هر زمان که فرصت مناسبی یافتند، آنها را کنار زده‌اند و باز همچنین خواهند کرد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d043a715-ddb4-4970-8c2e-54b247b8c1e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات