728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی مالباختگان ثامن الحجج در بلوار میرداماد و شعار علیه مدیران بانک مرکزی

-

تجمع اعتراضی مالباختگان ثامن الحجج در مقابل بانک مرکزی تهران
تجمع اعتراضی مالباختگان ثامن الحجج در مقابل بانک مرکزی تهران
مالباختگان ثامن الحجج 10خرداد 95 بار دیگر در مقابل بانک مرکزی رژیم مقابل بلوار میرداماد جمع شدند تا اعتراض خود را به کارگزاران حکومتی نسبت به غارت سپرده‌هایشان برسانند. تجمع‌کنندگان علیه رئیس بانک مرکزی رژیم شعار سر می‌دادند و خواستار تعیین‌تکلیف سپرده‌های به غارت رفته خود هستند.

مالباختگان غارت شده همچنین روز گذشته یکشنبه 9خرداد 95 در مقابل بانک مرکزی رژیم در خیابان میرداماد تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. مالباختگان ثامن‌الحجج خواهان پرداخت پولهای به غارت شده خود بودند.

خاطرنشان می‌شود حدود 9ماه از آغاز ساماندهی مؤسسه ثامن الحجج می‌گذرد، اما کارگزاران دزد و غارتگر رژیم از پرداخت پول سپرده گذاران خودداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

26اردیبهشت 95: احمد توکلی عضو مجلس ارتجاع به گوشه‌یی از ابعاد فساد سیستماتیک در حکومت آخوندی اعتراف کرد و گفت:

امروز از حیث گستره و عمق فساد به مرحله خطیری رسیده‌ایم. در ادبیات اقتصاد سیاسی به این مرحله سیستمی می‌گویند. یعنی که دستگاههای متصدی این نظارت و برخورد با مفاسد خود به درجاتی به فساد آلوده می‌شوند. و در شکل جدی‌تر فاسدان یا افراد مورد حمایتشان در مجاری تصمیم‌گیری نفوذ می‌کنند.
ما در این‌جا با مسولان فاسد و قانون‌شکن مانند پردیس و پدیده، تبلیغ می‌شوند و وقتی فسادشان آشکار می‌شود دریغ از یک عذرخواهی و توضیح قانع کننده مسولان پس از یک سال و نیم. و مؤسسات جنایتکاری مانند میزان و ثامن‌الحجج که سالها تحت عنوان دروغین تحت نظارت مالیاتی... و قوه قضاییه به تاراج منابع مردم مشغول بودند. بدون این‌که برخوردی با این مردم فریبی تحت لوای حاکمیت بشود.

تجمع اعتراضی مالباختگان غارت شده ثامن‌الحجج در تهران

روز سه‌شنبه 31فروردین 95 جمعی از مالباختگان غارت شده مؤسسه ثامن‌الحجج در مقابل ساختمان بانک مرکزی رژیم در خیابان میرداماد تهران تجمع کردند.
تجمع کنندگان در حرکتی نمادین سفره خالی با تکه‌های نان را در پیاده‌روی این خیابان پهن کردند.
غارت شدگان ثامن‌الحجج خواهان پرداخت پولهای غارت شده خود هستند. قرار است پارسیان بانک وجوه مالباختگان را پرداخت کند اما تا کنون اطلاعیه‌یی در این باره صادر نکرده است.


تجمع اعتراضی مالباختگان غارت شده ثامن‌الحجج در تهران

جمعی از مالباختگان غارت شده مؤسسه ثامن‌الحجج روز سه‌شنبه 24فروردین95 در مقابل بانک مرکزی در خیابان میرداماد در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان برگرداندن پولهای به غارت رفته خود شدند.
بعد از کلاهبرداری کارگزاران رژیم در این مؤسسه، بانک مرکزی رژیم در اطلاعیه‌یی اعلام کرده بود که طلب مالباختگان توسط بانک پارسیان پرداخت خواهد شد که عملاً تا کنون اینکار انجام نشده است.
حدود 6ماه است که سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج با مشکلات عدیده‌یی مواجه هستند و باندهای غارتگر رژیم با همدستی آخوندهای حاکم سالهاست این مالباختگان را سر می‌دوانند و پولهای آنها را بر نمی‌گردانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2d33fe8-a2da-4fcf-b6ae-98b9ec7ee385"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات