728 x 90

پناهجويان و آوارگان,اخبار اروپا,

تأثیرات مثبت پناهجویان بر بافت جامعه آلمان

-

پناهندگان در آلمان
پناهندگان در آلمان
انستیتوی اقتصاد آلمان بر اساس تازه‌ترین تحقیقات خود اعلام کرد با ادامه روند مهاجرپذیری تا ۲۰ سال آینده جمعیت آلمان به بیش از ۸۳ میلیون نفر خواهد رسید. این کشور در حال حاضر ۸۱ میلیون و ۷۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

با ورود موج پناهجویان و مهاجران جدید به این کشور، رشد جمعیت آلمان طی ۲۰ سال آینده دیگر منفی نخواهد بود.

بر اساس این تحقیقات در سال ۲۰۳۵ جمعیت آلمان به ۸۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید که نسبت به جمعیت کنونی این کشور یک و دو دهم درصد افزایش خواهد داشت. بنا بر آمار رسمی تا پایان سال گذشته، جمعیت آلمان ۸۱ میلیون و ۷۷۰ هزار نفر بود.

اداره سراسری آمار آلمان در سال گذشته پیش‌بینی کرده بود که اگر مهاجرت به این کشور هم‌چنان همانند سال‌های اخیر ادامه داشته باشد، جمعیت آلمان در سال ۲۰۳۵ به ۸۰ میلیون نفر خواهد رسید.

حالا با پیش‌بینی انستیتوی اقتصاد آلمان که جمعیت آلمان را در ۲۰ سال آینده سه میلیون نفر بیشتر از اداره آمار اعلام کرده است.

با وجود اختلاف نظرها، مؤسسه اقتصاد آلمان و اداره سراسری آمار این کشور بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند و آن این است که ورود پناهجویان و مهاجران به آلمان تاثیری بر پیر شدن جمعیت این کشور نخواهد گذاشت.

بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، در سال ۲۰۳۵ حدود ۲۶ درصد مردم آلمان بیشتر از ۶۷ سال سن خواهند داشت. این رقم در حال حاضر ۱۹ درصد است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c07d627-06ce-436a-b923-1ffccbbcf7c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات