728 x 90

سقوط هواپيما,

هواپیمای مصری، هشدار دود، قبل از سقوط

-

سقوط هواپیمای مصری
سقوط هواپیمای مصری
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده، قبل از سقوط هواپیمای مصری، دستگاههای تشخیص آتش و دود در داخل کابین هواپیمای مصری، فعال شده‌اند.

این اطلاعات را پایگاه اطلاع‌رسانی اَوی‌اِیشن هرالد که یک سایت تخصصی در زمینه هوانوردی است، منتشر کرده است. با این حال هنوز علت دقیق سقوط هواپیمای مصری مشخص نیست و شخص یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

مقام‌های یونانی که این هواپیما را در هنگام ورود و خروج از آسمان این کشور تحت نظر داشته‌اند، می‌گویند این هواپیمای مصری، پیش از سقوط، دو بار چرخش ناگهانی داشته و سپس در مدت زمانی کوتاه ارتفاعش را بیش از هفت کیلومتر کم کرده و از صفحه رادار محو شده است.

روز جمعه بقایای اجساد چند مسافر این هواپیما، چند چمدان و برخی از قطعات هواپیما از جمله چند صندلی پیدا شده است. خاطرنشان می‌شود این هواپیمای مصری ساعت 2 و 45دقیقه بامداد روز پنجشنبه 30اردیبهشت با 66 مسافر و خدمه، در مسیر پرواز از پاریس به قاهره، ناپدید شد.

در اسفند سال گذشته نیز، یک هواپیمای مصر که از اسکندریه عازم قاهره بود، ربوده شد. رباینده، مسیر پرواز را تغییر داد و هواپیما در قبرس به زمین نشست. پس از ۶ ساعت او تسلیم شد و به کسی در این واقعه آسیب نرسید.

در مهر سال گذشته نیز یک هواپیمای مسافربری روسی با ۲۲۴ سرنشین که از شرم‌الشیخ مصر عازم روسیه، سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند. شبه‌نظامیان داعش مسئولیت انفجار آن را به عهده گرفتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6e879e8-83cf-4e8b-9c0a-a9a115b0f2bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات