728 x 90

اخبار اروپا,روابط ایران و غرب,

آلمان نمایشگاه کاریکاتور رژیم آخوندی و انکار کشتار هولوکاست را محکوم کرد

-

فرانک  والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان
فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان
سخنگوی وزارت‌خارجه آلمان روز چهارشنبه29اردیبهشت نمایشگاه کاریکاتور رژیم آخوندی و انکار جنایات فاشیسم هیتلری در کشتارهای هولوکاست را محکوم کرد و گفت: «این نشان‌دهنده نفرت و اختلافات عمیق در خاورمیانه است» .

به نوشته نیویورک تایمز وی افزود: «قتل 6 میلیون مرد، زن و کودک طی هولاکاست، که به‌خاطر آن ما آلمانیها احساس مسئولیت و گناه می‌کنیم، نباید مورد تمسخر قرار گیرد» .

سخنگوی وزارت‌خارجه آلمان گفت: «فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر خارجه آلمان طی دیدار فوریه خود از تهران روشن ساخت که نباید چنین مسابقه‌یی صورت گیرد و این‌که ادامه آن بسیار باعث تأسف است» .

لازم به یادآوری است مارک تونر، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا نیز گفت: «ما هر نوع انکار هولوکاست را محکوم کرده و آن را تحریک‌آمیز و مشمئزکننده می‌دانیم. این توهین به میلیونها انسانی است که در هولوکاست جان خود را از دست دادند.

همچنین مدیر کل یونسکو نیز اعلام کرد: این اقدام رژیم ایران به مسخره گرفتن یک حادثه‌ غم‌انگیز تاریخی است و موجب تشدید نژادپرستی و خشونت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77ee6585-600f-4b72-a87e-f6b55a9e8afb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات