728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,تشدید سرکوب ,

اعتصاب غذای زندانی سیاسی سهیل بابادی

-

اعتصاب غذای زندانی سیاسی سهیل بابادی
اعتصاب غذای زندانی سیاسی سهیل بابادی
زندانی سیاسی سهیل بابادی در اعتراض به انتقال به بند تنبیهی در زندان گوهردشت کرج، بدون امکان دسترسی به وسایل اولیه شخصی و داروهای مورد نیاز برای بیماری‌اش دست به اعتصاب‌غذا زد.

وی که از عفونت کلیه و سنگ کلیه در زندان رنج می‌برد، از امکان درمان و اعزام به بیمارستان نیز محروم می‌باشد.

یکی از نزدیکان این زندانی سیاسی گفت: «سهیل را که در میان زندانیان عادی بود به سالن ۷ زندان گوهردشت کرج فرستاده‌اند. بدون هیچ وسایلی و لباس و هر چیزی که آدم برای وسایل شخصی نیاز دارد. وی بیمار است و مشکل کلیه دارد حتی داروهایش را هم نگذاشته‌اند ببرد. وی را، در پی یک دعوای ساختگی که برای او ایجاد کرده‌اند و بدون هیچ دلیل و مدرکی به‌صورت خودسرانه، به دستور امیریان معاون زندان گوهردشت به بند تنبیهی منتقل کرده‌اند و او در اعتراض به این شرایط دست به اعتصاب‌غذا زده است» .

خاطر نشان می‌شود سهیل بابادی در تاریخ اول خرداد ماه ۱۳۹۱ و به‌دلیل نوشتن قطعاتی طنز در صفحه فیس‌بوک بازداشت شد. بابادی که در دادگاه کیفری استان به اتهام توهین به مقدسات به ۵ سال حبس محکوم شده است به‌تازگی طی حکمی به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت رژیم و توهین به خامنه‌ای به هفت سال زندان دیگر محکوم گردیده است.

زندانی سیاسی سهیل بابادی در شهریور ۱۳۹۲ در نامه‌یی از زندان، از ضرب و شتم و اتهامات جنسی و خانوادگی توسط بازجویانش برای تحت فشار قرار دادن او جهت اخذ اعتراف خبر داده و گفته بود که بر اثر این فشار و تهدید ها، همسرش طفل ۴ ماهه را که باردار بود سقط کرده است. بابادی در این ارتباط در نامه خود می‌گوید: «بازجو هم پس از شنیدن این خبر در حین مکالمات تلفنی ما (تلفن همسرم توسط اطلاعات سپاه شنود می‌شود) نزد من آمده و با ابراز خوشحالی گفت حتماً این بچه حرامزاده بوده که به این سرنوشت دچار شده است.

سهیل بابادی از جمله زندانیانی است که بارها با نوشتن نامه به مراجع بین‌المللی به افشای جنایات رژیم آخوندی پرداخته و در اعتراض به شرایط غیرانسانی زندانهای رژیم پلید آخوندی دست به اعتصاب‌غذا زده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a354178-5ce9-4303-905d-5aae625aacca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات