728 x 90

اخبار سوريه,حمايت جهاني از مقاومت ایران,

کنفرانس اینترنتی با حضور سرتیپ اسعد الزعبی و سرهنگ عبدالجبار العکیدی

-

کنفرانس اینترنتی با حضور سرتیپ اسعد الزعبی و سرهنگ عبدالجبار العکیدی
کنفرانس اینترنتی با حضور سرتیپ اسعد الزعبی و سرهنگ عبدالجبار العکیدی
روز دوشنبه یک کنفرانس اینترنتی درباره نقش رژیم آخوندی در سوریه با عنوان «رژیم ولایت‌فقیه سرنوشت خود را به سرنوشت حلب گره زده است» برگزار شد. به گزارشی از این کنفرانس توجه فرمایید

در این کنفرانس سرتیپ اسعد الزعبی رئیس هیأت مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه، سرهنگ عبدالجبار العکیدی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه و رئیس سابق شورای فرماندهی نیروهای انقلاب در حلب و حومه و سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت شرکت داشتند.

سرتیپ اسعد الزعبی در سخنان خود با اشاره به منفوریت و انزوای رژیم آخوندی در منطقه به‌ویژه در بین کشورهای همسایه ایران گفت: این نتیجه سیاست تروریستی و سیاست تجاوزکارانه‌ای است که این رژیم در پیش گرفته و موجب برهم زدن ثبات و امنیت در منطقه شده است. رژیم ایران تلاش می‌کند بحرانهای خود را به خارج صادر کند.

سرتیپ اسعد الزعبی با یادآوری قدرت‌نمایی توخالی رژیم و تلاش این رژیم برای ایجاد تخاصمات بین کشورهای منطقه به‌منظور با ثبات جلوه دادن خود گفت: این رژیم می‌خواهد وانمود کند که از ثبات برخوردار است. در حالی‌که همه اینها نشانه ضعف این رژیم است.

این رژیم صحنه را در یمن باخته است. در سوریه تلفات زیادی در بین فرماندهان خود متحمل شده است. اکنون رژیم ایران که روزی سوریه را استان سی و پنجم خود می‌دانست تنها روی حلب متمرکز است و به این شهر اکتفا کرده است. شاید هم فردا به روستای‌ خان‌طومان بسنده کند. بهرحال این رژیم قدم به قدم در حال از دست دادن است و بی‌گمان سرنگون خواهد شد.

سرهنگ عبدالجبار العکیدی در سخنان خود گفت: رژیم ایران یک باند و یک دولت فوق تروریستی است. رژیم آخوندها حدود دو سال است که تلاش می‌کند تا حلب را اشغال کند. این کار را قبل از او رژیم جنایتکار بشار اسد در سال 2012 تجربه کرده است و گفته بود که ده روزه «تروریستها» را از بین خواهد برد. اما شکست خورد. اکنون هم رژیم ایران همراه با خود، شبه‌نظامیان عراقی و حزب‌الله و بقیه را آورده است. اما آنچه اتفاق افتاده این است که این رژیم تنها در سال 2016 و تنها در منطقه حلب 340 کشته داده که 56نفر آنها از افسران عالرتبه هستند. من به رژیم آخوندها و به همه مزدوران شبه‌نظامی‌اش می‌گویم که حلب گردانفرازتر از آن است که شما بتوانید تسخیرش کنید. رژیم بشار اسد و رژیم ایران و همه کسانی که از چهارگوشه عالم آمده‌اند بدانند حلب در برابر کلیه تجاوزکاران تسلیم نخواهد شد.

سنابرق زاهدی در سخنان خود بر این نکته تأکید کرد که امروزه در خاک سوریه تنها نیروهای رژیم آخوندی هستند که به کشتار مردم بیگناه این کشور اشتغال دارند. این افراد یا نیروهای پاسدار جنایتکار و ارتش تحت‌امر خامنه‌ای هستند یا نیروهای خارجی وابسته به نیروی تروریستی قدس که توسط رژیم آموزش دیده و تسلیح شده و تأمین مالی می‌شوند و در صحنه هم فرماندهی آنها با پاسداران است. آنها اعم از لبنانی، عراقی، افغانی، پاکستانی.. هیچ هویت مستقلی ندارند و تماما نیروی رژیم آخوندی محسوب می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95b6aebb-aec4-4806-9bff-9e02cc6bb524"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات