728 x 90

سرکوب زنان,تشدید سرکوب ,

وزارت خارجه آمریکا دستگیری زنان به بهانه ارائه مدل لباس را محکوم کرد

-

جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
وزارت خارجه آمریکا نسبت به دستگیری زنان، در ایران تحت حاکمیت آخوندها، به بهانه ارائه مدل لباس زنان در سایتهای اجتماعی را محکوم کرد.

روز دوشنبه 27اردیبهشت وزارت‌خارجه آمریکا گفت: «در صورتی‌که گزارشها مبنی بر این‌که رژیم ایران، زنانی که در آنلاین لباسهای بدون روسری را به نمایش گذاشته‌اند دستگیر کرده، درست باشد، این مایه نگرانی است» ..

جان کربی، سخنگوی وزارت‌خارجه گفت: «ما این گزارشها درباره سرکوب مطبوعات اجتماعی را دیده‌ایم… همان‌طور که در قبلاً گفته‌ایم، ما از آزادی بیان و آزادی اطلاعات برای همه در جهان حمایت می‌کنیم» .

جان کربی افزود: ”در صورتی‌که این گـزارشها درست باشد، ما مطمئناً نسبت به چنین سرکوبی نگران هستیم و از مقامهای رژیم ایران می‌خواهیم تا به حقوق شهروندانش که آزادانه در آنلاین و آف لاین اظهارنظر کنند، احترام بگذارد“... .

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس روز سه‌شنبه 28اردیبهشت نسبت به موضعگیری آمریکا سوز و گداز کرد و آ ن را ”واکنش مداخله‌جویانه“ توصیف کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0bf4660-d30d-4100-8648-efb85660fe78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات