728 x 90

اخبار سوريه,

جزییاتی از عملیات رزمندگان در کمپ حندرات حلب سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوریه اعلام کردند 7تن از نظامیان اسد را هنگامی‌که تلاش می‌کردند در جبهه کرم الطراب در شهر حلب نفوذ کنند به هلاکت رساندند. همچنین در میان شبه‌نظامیان کشته شده، یک سرکرده پاسداران به‌نام مهدی عبدالاله هیتان دیده می‌شود.

ما هم‌اکنون در داخل کمپ حندرات هستیم. نظامیان اسد تلاش کردند به سمت این منطقه پیشروی کنند. ما رزمندگان مستقر در این منطقه را همراهی خواهیم کرد و به نقاطی که نظامیان اسد تلاش کردند در آن پیشروی کنند، می‌رویم.

دوغان سلیمان فرمانده تیپ سلطان محمد فاتح:

آنها به کمپ حندرات حمله کردند. اما الحمدلله گردانهای رزمنده آنها را متوقف کردند. بیش از30 کشته و 70 زخمی تلفات دشمن بود. یک توپ 23 میلی متری و یک نفربر زرهی هم نابود شد.

یک فرمانده:

تلفات و خسارتهای تسلیحاتی زیادی به نظامیان اسد وارد کردیم. آنها نزدیک به 30 کشته و بیش از 60 زخمی دادند. اهمیت کمپ حندرات در این است که تنها شریان حیاتی حلب است. هر گونه تسلط نظامیان اسد بر این کمپ به‌معنای محاصره کامل حلب است.

با وجود این‌که نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران سیاست سرزمین سوخته را در کمپ حندرات پیش بردند و تلاش کردند به این مناطق نفوذ کند، اما رزمندگان توانستند در یک ضد حمله، تمامی این مناطق را بازپس بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebb6d17a-a335-4a43-8394-5f961a13492b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات