728 x 90

آسوشیتدپرس: خشم مردم ایران عمیق است، تظاهرات ادامه خواهد یافت

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

خبرگزاری آسوشیتدپرس شنبه ۹مهر، در یک گزارشی تحلیلی درباره اعتراضات سراسری در ایران پیش‌بینی کرده است که اعتراضات سراسری در ایران ادامه خواهد یافت.

در این گزارش آمده است اعتراضات در ایران به‌دنبال کشته‌شدن مهسا امینی پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی گشت ارشاد و سرکوب معترضان را به‌عنوان نقطه شروع این دور از اعتراضات عمومی عنوان کرده است که در سراسر ایران گسترش یافته، و تاکنون دهها نفر کشته و صدها نفر بازداشت شده‌اند.
طبق گزارش رژیم ایران از بدو تأسیس غرق بحرانهای پیاپی و اعتراضات بوده است اما این بار نیز با نادیده گرفتن خشم عمومی ناشی از کشته شدن مهسا، این تظاهرات را توطئه بیگانگان و دولتهای غربی می‌خواند و در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود دسترسی ایرانیان به رسانه‌های اجتماعی از جمله واتس‌اپ، اینستاگرام، و لینکدین را به‌شدت محدود کرده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در همین رابطه در گزارشی نوشت ویدیوهای انتشاریافته در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد نیروهای امنیتی رژیم ایران به سوی معترضان و نیز زنان تیراندازی می‌کنند.
این گزارش در بخش پایانی خود با اشاره به ماهیت منحصر به فرد این دور از اعتراضات سراسری در ایران می‌نویسد آنجاییکه خشم عمیق مردم ایران به حاکمیت، اعتراضات ادامه خواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71743f51-be33-46a7-8ced-00380e35312a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات