728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,

فراخوان عفو بین‌الملل کانادا برای آزادی محمدعلی طاهری

-

عفو بین الملل
عفو بین الملل
عفو بین‌الملل کانادا با صدور فراخوانی خواهان آزادی زندانی سیاسی محمدعلی طاهری شد. در این فراخوان با عنوان: ”محمدعلی طاهری را آزاد کنید“ آمده است: «محمدعلی طاهری یک زندانی سیاسی است که صرفاً به‌خاطر فعالیتهای مسالمت‌آمیز حقوق خود - مبنی بر آزادی عقیده، بیان و تجمع بازداشت شده است.»

در ادامه این فراخوان با عنوان او را همین الآن آزاد کنید آمده است: «محمدعلی طاهری در سراسر جهان به‌خاطر تعالیم معنوی و ارتقای درمان از طریق طب جایگزین شناخته شده است.
در ژوییهٴ 2015 محمدعلی طاهری به‌خاطر تعالیم معنویش به اعدام محکوم شد. حکم اعدام در دسامبر 2015 لغو شد. اما مقامهای رژیم ایران هم‌چنان به انجام تحقیقاتی که به‌طور بالقوه می‌تواند در جهت اثبات اتهام باشد، ادامه می‌دهند. او بیش از 5سال است که در سلول انفرادی در زندان اوین تهران به‌سر می‌برد...

در پایان در فراخوان عفو بین‌الملل کانادا آمده است: «محمدعلی طاهری در اعتراض به 5سال حبس در سلول انفرادی و شرایط بازداشت خود بیش از 12 بار اعتصاب‌غذا کرده است. سلامت او آسیب پذیر است. او یک زندانی سیاسی است که صرفاً به‌خاطر فعالیتهای مسالمت‌آمیز حقوق خود مبنی بر آزادی دین یا عقیده و آزادی بیان بازداشت شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3461c4a6-cee4-4963-86d8-3fbd4f54a56a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات