728 x 90

شقه دروني رژيم,

پاسدار صنیع خانی از سرکردگان سپاه در جنگ ضدمیهنی: نقل‌قول رفسنجانی از خمینی که منجر به ولی‌فقیه شدن خامنه‌ای گردید بدون سند و مدرک بود!

-

--
--
پاسدار علی صنیع‌خانی از سرکردگان سپاه پاسداران در جنگ ضدمیهنی در پاسخ به حملات باند خامنه‌ای که رفسنجانی را متهم می‌کنند خاطراتش از خمینی بدون سند و مدرک و بی‌اعتبار است، با نیش و کنایه نقل‌قول بدون سند و مدرک دیگر رفسنجانی از خمینی را که منجر به رهبر شدن خامنه‌ای گردید، یادآوری نمود.

پاسدار صنیع خانی طی مقاله‌یی که در روزنامه بهار 30مهر به چاپ رسیده، پرسید: آیا آن جمله در این 24سال، اولین نقل‌قول و خاطره از امام است که مستند به خط و صوت نیست؟! وی خود در پاسخ به این سؤال به کرسی ولایت نشاندن یک شبه خامنه‌ای توسط رفسنجانی از طریق یک نقل‌قول بدون سند از خمینی را یادآوری می‌کند و می‌نویسد: «از این مخبر (یعنی رفسنجانی) خاطرات فراوانی از امام داریم و دارند که بدون تحقیق پذیرفته‌ایم و به کار بسته‌ایم که مبارک‌ترینش بیان خبری است که در مجلس خبرگان رهبری بیان نمود و نگرانی‌ها را مرتفع ساخت، آن هم ساعتهایی پس از قرائت وصیتنامه و فراز آخرین در مجلس شورای اسلامی و در جمع کارگزاران نظام.

صنیع خانی علت حملات باند خامنه‌ای را شکست این باند در برابر رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم می‌داند و می‌نویسد: برادران بدانید این اقدامات مذبوحانه، هاشمی را از دور خارج نخواهد ساخت... نمونه آن را با رأی آری به هاشمی در انتخابات اخیر مشاهده کردید.

پاسدار صنیع‌خانی نسبت به تعرض به جان رفسنجانی به باند رقیب هشدار می‌دهد و می‌نویسد:
آیا تخریب و در نهایت حذف آقای هاشمی و خواستار مرگ او شدن مشکل‌گشاست؟!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc470826-ffa4-4f57-a6e6-3face3696faa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات