728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند طائب: سخنان رئیس‌جمهور درباره توسعه هند مبنای علمی ندارد

-

آخوند مهدی طائب
آخوند مهدی طائب
آخوند مهدی طائب رئیس قرارگاه لباس شخصیهای خامنه‌ای با اشاره به جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی بر سر آموزش زبان انگلیسی در مدارس گفت: «من انتقادی که به سخنان اخیر رئیس‌جمهور دارم این است که ایشان حرفی در خصوص نقش زبان انگلیسی در توسعه هند زده‌اند که مبنای علمی و دقیق ندارد و این در شان ریاست‌جمهوری اسلامی نیست این سخنان می‌تواند اعتبار کشور در سطح بین‌المللی را خدشه دارد کند“.

وی که روز دوشنبه 20اردیبهشت با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد افزود: ”چنین اظهارنظرهایی این گمانه را ایجاد کرده که دولت به‌دنبال حاشیه سازی برای فرار از تعهدات خود در برابر برجام است“.

بیشتر بخوانید:
حمله رئیس قوه قضاییه رژیم به آخوند روحانی

آخوند صادق لاریجانی طی حمله سختی به روحانی گفت: «متأسفانه برخیها با غفلت و یا تعمّد مسیری را می‌روند که احساس می‌شود در تقابل با تفکرات و اصول اسلامیت و انقلابیت نظام است»
وی با اشاره مستقیم به سخنان اخیر آخوند حسن روحانی ادامه داد: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما با فراگیری زبان مخالفتی نداریم اما باید دقت کنیم که گاهی همین یادگیری زبان چهره نفوذ پیدا می‌کند و ممکن است برخی زبان را راهی برای استحاله فرهنگی قرار دهند».

آخوند لاریجانی با طعنه به روحانی گفت: «مسئولان باید از سخنانی که بوی عدم وحدت از آن به مشام می‌رسد و یا مقابله با فرمایش‌های مقام معظم رهبری تلقی شود اجتناب کنند»

طی روزهای اخیر حمله باند خامنه‌ای بر سر زبان انگلیسی اوج گرفته و مقامات ریز و درشت نظام با حمله به روحانی تلاش می‌کنند جناح روحانی - رفسنجانی را سرجایشان بنشانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81233ed9-fd2b-411b-b8d8-c4bb1b207da8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات