728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله رئیس قوه قضاییه رژیم به آخوند روحانی

-

آخوند روحانی و آخوند لاریجانی
آخوند روحانی و آخوند لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی طی حمله سختی به روحانی گفت: «متأسفانه برخیها با غفلت و یا تعمّد مسیری را می‌روند که احساس می‌شود در تقابل با تفکرات و اصول اسلامیت و انقلابیت نظام است»

وی با اشاره مستقیم به سخنان اخیر آخوند حسن روحانی ادامه داد: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما با فراگیری زبان مخالفتی نداریم اما باید دقت کنیم که گاهی همین یادگیری زبان چهره نفوذ پیدا می‌کند و ممکن است برخی زبان را راهی برای استحاله فرهنگی قرار دهند».

آخوند لاریجانی با طعنه به روحانی گفت: «مسئولان باید از سخنانی که بوی عدم وحدت از آن به مشام می‌رسد و یا مقابله با فرمایش‌های مقام معظم رهبری تلقی شود اجتناب کنند»

طی روزهای اخیر حمله باند خامنه‌ای بر سر زبان انگلیسی اوج گرفته و مقامات ریز و درشت نظام با حمله به روحانی تلاش می‌کنند جناح روحانی - رفسنجانی را سرجایشان بنشانند.

بیشتر بخوانید:

حمله به آخوند روحانی: امید به اجرای برجام خوش خیالی است

آخوند موسی غضنفر آبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس ارتجاع، با سوز و گداز از زهر خوران اتمی و بتون ریزی در قلب راکتور اراک گفت: «ما اقداماتی را در اجرای تعهدات خود انجام داده‎ایم که برگشت آن به قبل و حالت اولیه سال‎ها طول می‎کشد؛ مثل قلب راکتور اراک که بتن‎ریزی شد و همین‌طور سانتریفیوژها که از کار افتاد که چند سال طول می‎کشد تا به‌حالت اولیه برگردد و همین‎طور موارد دیگر».

وی که روز دوشنبه 20اردیبهشت با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد، سیاستهای آخوند روحانی را زیر ضرب برد و افزود: «دولت و دستگاه دیپلوماسی نرمی‎های زیادی نشان داده و این خوش‎خیالی است که تصور کنیم با کوتاه آمدن و ادامه انجام تعهدات منتظر باشیم که طرف مقابل نیز به تعهدات خود عمل کنند؛ لازم است که دولت یک جدیتی به کار بگیرد. “


حمله عضو خبرگان ارتجاع به آخوند روحانی
در یک درگیری باندی آخوند کعبی عضو خبرگان ارتجاع، آخوند حسن روحانی را به‌دلیل اظهاراتش علیه خامنه‌ای درباره زبان انگلیسی زیر ضرب برد و گفت: ”به نظر من رئیس‌جمهور مطابق وظایفش بهتر است به حل مشکل معیشتی مردم بپردازد و از حاشیه سازیها و ایجاد بگومگوهای سیاسی بپرهیزد“.

وی که با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد افزود: ”روحانی تیم تنظیم نطق‌هایشان را تغییر دهد. مسیری که امروز برخی در پیش پای آقای رئیس‌جمهور قرار می‌دهند با مخالفت علما، افکار عمومی و تمامی اقشار مواجه خواهد شد“.

آخوند کعبی به جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی اعتراف کرد و با نگرانی گفت: ”دشمن در تلاش است تا اختلافات در ایران را بزرگ نمایی کند و رئیس‌جمهور را در برابر رهبری نشان دهد. نباید به دشمن بهانه برای سوءاستفاده داد و به جای آن باید در اندیشه تقویت وحدت و انسجام ملی بود“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/568e15a9-6ade-48e9-aebf-ae26e91222ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات