728 x 90

-

افزایش ۱۵۰ میلیون کاربر فیسبوک

-

کاربران فیسبوک
کاربران فیسبوک
سود خالص فیس‌بوک در سه ماهه اول سال 2016در مقایسه با یک سال گذشته سه برابر شده و به رقم یک و نیم میلیارد دلار رسیده است. حدود 82درصد از درآمد فیس‌بوک به انتشار تبلیغات و گسترش آنها بر روی تلفنهای همراه مربوط می‌شود. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی نیز از یک و نیم میلیارد نفر به یک میلیارد و 650 میلیون نفر تا آخر ماه مارس افزایش یافته است. مارک زوکر برگ بنیانگذار فیس‌بوک با ثروتی معادل 47میلیارد دلار هشتمین مرد ثروتمند جهان شناخته شده است.

بنا‌ به خبر دیگری یک پسر ده ساله که موفق به هک اینستاگرام شده بود ۱۰ هزار دلار به‌عنوان جایزه از فیس‌بوک دریافت کرد. این کودک فنلاندی توانسته بود با استفاده از کدهای برنامه نویسی، یک ایراد بخش نظرگذاری در شبکه اینستاگرام را پیدا کند.

نام او "جنی" JENI است، اما نام خانوادگی او به‌دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی منتشر نشده است. جنبی، جوان‌ترین فردی است که به‌دلیل پیدا کردن مشکل فنی (باگ)، جایزه‌ای از فیس‌بوک دریافت می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e9d71d1-0f54-4185-85a8-1e7e5fa975a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات