728 x 90

اخبار سوريه,

هلاکت دهها تن از پاسداران و مزدوران افغانی نیروی تروریستی قدس در حومه حلب

-

 -
-
دهها تن از پاسداران و مزدوران افغانی نیروی تروریستی قدس در حومه حلب توسط رزمندگان سوری در نبردهای شهرک خان طومان به هلاکت رسیده و یا به اسارت درآمده‌اند.

العربیه گزارش داد: ”سایت «جام جم» وابسته به صدا و سیمای رسمی جمهوری اسلامی نوشته است که اکثر این کشته شدگان، از «تیپ فاطمیون» افغان بوده‌اند. این تیپ از شبه‌نظامیان شیعه افغان تشکیل شده که از سوی جمهوری اسلامی حمایت می‌شوند“.

العربیه گفت: «این سایت افزوده است که شماری از کشته شدگان از اهالی مازندران هستند. اما درباره اسرای ایرانی، خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران نوشته است که سه‌ تن از اسرا ایرانی هستند».

 

بیشتر بخوانید:
هلاکت ۲تن از سرکردگان اعزامی سپاه به سوریه

دو تن دیگر از سرکردگان سپاه پاسداران اعزامی رژیم آخوندی برای سرکوب قیام مردم سوریه به دست رزمندگان ارتش آزادی سوریه به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس، روز شنبه 18اردیبهشت ماه، یکی از این مزدوران به هلاکت رسیده پاسدار رحیم کابلی نام داشت که ' (از سرکردگان لشکر ۲۵ موسوم به کربلا در دوران جنگ ضدمیهنی) از بهشهر بود و دیگری پاسدار محمد بلباسی' گرداننده ستاد موسوم به راهـیان نور قائمشهر در مازندران 'بود. این دو مزدور روز گذشته در سوریه به هلاکت رسیدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1960c5bf-32d0-4616-9b7a-4119b2629264"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات