728 x 90

جام زهر اتمى,

افشا ثروتهای میلیاردی در دولت آخوند روحانی در مجلس رژیم

-

 مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
مجلس رژیم آخوندی شاهد جنگ و جدال شدید باندهای حکومتی بر سر زهر اتمی و حمله نمایندگان باند خامنه‌ای به برجام و دولت آخوند روحانی بود:
رسایی: آقای روحانی، وزرای شما در هیأت مدیره‌ها بودن و ما اعلام می‌کنیم، برخی از اینها ثروتشون 1000میلیارد تومان است.
ایشون چند روز پیش گفتن که در مذاکرات برجام بدبینها و بدگمانها دائماً می گفتن نمی‌شه وقتی توافق کردیم، این بدبینها و بدگمانها گفتن اجرا نمی‌شه، روز اجرا رسید، بدبینها گفتن عمل نمی‌شه، آقای روحانی چه کسی بود که می‌گفت من خوشبین نیستم، غیر از این‌که رهبر انقلاب فرمودند و غیر از این‌که همین محقق شدآیا غربیها به وعده‌های خودشون عمل کردن.

کوچک زاده: بنابراین به شما توصیه می‌کنم آقای روحانی، بعد از سه سال از بدگویی و تهمت و فحاشی به این و آن که بنای جواب دادن به شما را هم ندارند دست بردارید و نمی‌گویم در 100روز ولی در 400روز باقیمانده فکری به‌حال بیکاری، گرانی و مشکلات مردم بکنید و یقین داشته باشید خواست مردم، آزادی افسار گسیخته و فحشا که موجب هتک و بی‌حرمتی خودشان می‌شود نیست. (متشکر)
آخر، آقای هاشمی با ارزیابی مطلوب شرایط کشور فرموده‌اند حالا دیگر می‌توانم راحت بمیرم.

ابراهیم آقا محمدی: امروز مشکل اصلی مردم اشتغال و معیشت است، بیکاری بدترین بلاست که روح و روان آدم را فرسوده می‌کند. جوان را پیر و دل مرده می‌نماید.
هزینه برجام را پرداختیم تا پولهایمان آزاد شود و اشتغال ایجاد شود و بر رفاه و آسایش برسیم، اما شیطان بزرگ به جای آزاد کردن، مصادره می‌کند، از برجام امامزاده‌ای درست کرده‌ایم که هیچ‌کس از چون چرای آن سؤال نکند.
در برخی شهرستانها وضعیت مدافعان برجام چنان وخیم بود که آنان را مجبور کرد رخت برجام از تن برکنند و لباس سنتی مردم جهت جلب رأی بر تن کنند.

کامران: بیش از دو دهه است بگید که ما این‌قدر شغل درست کردیم، این‌قدر صادرات داشتیم، این‌قدر فقر زدایی کردیم، خوب برای کیها شغل درست کردیم، برای خارجیها، بعد با پررویی می‌گیم اقتصاد مقاومتی، خجالت داره، ...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a694830-45db-40e0-a582-4477ce616216"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات