728 x 90

سرکوب زنان,

بن‌بست سرکوب و ۲ نقل قول!

-

سرکوب زنان
سرکوب زنان
روزنامه حکومتی آرمان 6اردیبهشت95 در رابطه با طرح سرکوبگرانهٴ «امنیت اخلاقی» که دو هفته پیش پاسدار ساجدی‌نیا آن را اعلام کرد، مصاحبه با دو نفر از مهره‌های باند رفسنجانی روحانی را درج کرده است، یک مهره از مجلس ارتجاع و دیگری از کارگزاران رژیم در نهاد موسوم به «مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب».

ابتدا گفته‌های مسعود پزشکیان عضو مجلس ارتجاع: ”این کارها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، مثلاً با گشت اخلاقی نامحسوس چه کاری می‌خواهند انجام دهند که با گشت اخلاقی محسوس آن را نتوانسته‌اند انجام دهند... . کجای دنیا تفکر و اندیشه و رفتار را با برخورد درست کرده‌اند که ما می‌خواهیم رفتار و تفکر افراد را با برخورد درست کنیم... . ما بعد از ۳۸ سال از انقلاب که این نسل جوان را تربیت کرده‌ایم در کار خودمان مانده‌ایم... باید برگردیم و رفتار و سیاستهای خودمان را بررسی کنیم که چنین نتیجه‌یی عاید ما شده است... “.

جالب این‌جاست که این کارگزار رژیم پا را فراتر هم می‌گذارد و خود نیروی سرکوبگر انتظامی را خلافکار قلمداد کرده و می‌گوی: ”من خودم خلافکار باشم و بعد بخواهم جلوی خلاف را بگیرم، با دستهای کثیف نمی‌شود اینها را تمیز کرد باید دست تمیز باشد که بتواند تمیز کند. ما فکر می‌کنیم با امر و نهی کردن و دستوردادن امور درست نمی‌شود بلکه بدتر نیز می‌شود ”.

اما نقل‌قول دوم: آخوند محمدرضا زائری هم ماجرای یکی از تاکسی داران زحمتکش میهنمان را تعریف می‌کند که نیروهای سرکوبگر به بهانهٴ بدحجابی مسافر، ماشینش را توقیف کرده و او را ملزم به پرداخت جریمه‌های سنگین کرده‌اند، این آخوند می‌گوید: ”وقتی از من می‌پرسد “حاج آقا، این اسلام است؟ ”باید چه جوابی بدهم؟ آیا می‌توانم به او که قربانی ناراضی تراشی و دستگاه تولید دشمن برای جمهوری اسلامی شده بگویم ما آنچه برای مبارزه با ربا و رشوه و سرقت بیت‌المال در روایات و احادیث و قرآن و نهج‌البلاغه به ما دستور داده‌اند زمین گذاشته‌ایم و به جای همه آنها به مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی چسبیده‌ایم که مستندی هم در سیره اهل بیت برایش نداریم؟ اگر امسال هفت هزار نفر نیرو اضافه کرده‌ایم و حاصلی ندارد باید سالهای بعد هفتاد هزار و هفتصد هزارش بکنیم و باز هم قطعاً وضع افتضاح‌تر خواهد بود، چون هر عاقلی می‌فهمد از راه ترکستان به کعبه نمی‌رسیم! “

آری، حالا همان متولیان و مجریان طرحهای سرکوبگرانه‌ای مثل «یا روسری یا توسری» هستند که به زبان اشهد خود اعتراف می‌کنند که 38سال فشار و اختناق و تزریق باورهای قرون‌وسطایی آخوندها شکست خورده و تأثیری در نسل جوان نداشته و این طرحها برای نظام «دشمن تراشی» می‌کند. جالب این‌جاست که این کارگزار رژیم می‌گوید تفکر را نمی‌شود با برخورد درست کرد. خوب است به یاد بیاوریم که حرفی مشابه این در رابطه با قتل‌عام مجاهدین در سال 67 علت برکنار شدن و حصر خانگی منتظری، جانشین خمینی دجال شد. باید به این پیشکسوتان سرکوب گفت چطور شد که فهمیدید برخورد پاسخگوی تفکر نیست؟ در پی این حرفها می‌شود به خوبی ‌تأثیر جام زهر را در پیکره نظام ولایت‌فقیه دید.

واقعیت این است که نظام ولایت‌فقیه در بن‌بست سرکوب گیر کرده و حتی «هفتاد هزار و هفتصد هزار» پلیس محسوس و نامحسوس هم دردی از درهای بی‌درمانش دوا نخواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc81930a-5eb4-4321-bb8c-c7fa83b2cae8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات