728 x 90

تشدید سرکوب ,اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,

حکم اعدام زندانی سیاسی کرد ماموستا کاوه ویسی در گوهردشت کرج قطعی شد

-

زندانی سیاسی کرد ماموستا کاوه ویسی در گوهردشت کرج
زندانی سیاسی کرد ماموستا کاوه ویسی در گوهردشت کرج
روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت 97دژخیمان زندان گوهردشت کرج، زندانی سیاسی کرد کاوه ویسی را احضار کرده و به وی گفته‌اند به‌زودی حکم اعدامت به همراه تعدادی دیگر از زندانیان اجرا خواهد شد.

مردانی، رئیس زندان گوهردشت کرج، شجاعی رئیس بند چهار و یک دژخیم دیگر به‌نام دادیار به وی گفته‌اند حکمت قطعی و آماده اجرا می‌باشد.

زندانی سیاسی کرد، کاوه ویسی متولد 1363 در روستای منصور بلاغی سنندج، از فارغ‌التحصیلان مدارس دینی در منطقه ماکوران، اطراف شهرستان خاش (سیستان و بلوچستان) می‌باشد، وی در 21خرداد ماه 1388 در سنندج توسط مأموران اطلاعات دستگیر و به مدت 30ماه و ده روز به‌طور متوالی در سلول اطلاعات سنندج، تحت شکنجه‌های روحی و جسمی شدید مورد بازجویی قرار گرفت. وی به مدت هفت سال است که در زندانهای مختلف محبوس می‌باشد. به‌قرار اطلاع حکم اعدام این زندانی سیاسی اهل سنت قطعی و پرونده وی به بخش اجرای احکام واگذار گردیده است. تا کنون این حکم به این زندانی سیاسی به‌طور رسمی ابلاغ نگردیده، در روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت رئیس زندان نیز به‌طور ضمنی از وی سؤال می‌کرده است که ایا به حکمت که قطعی گردیده، اعتراض داری یا خیر؟ دژخیمان به این زندانی گفته‌اند بعد از این نفرات ردیف بالا و مؤثر را اعدام می‌کنیم و یکی از این نفرات تو هستی!

قابل ذکر است که رژیم ضدبشری کاوه ویسی را به اتهام آخوند‌ساخته محاربه و اقدام علیه امنیت ملی محکوم به اعدام کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/559aaa0b-671a-46b0-b568-26c40e35bc27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات