728 x 90

سرکوب زنان,تشدید سرکوب ,

ایران: شلاق زدن یک زن در ملأ عام

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
رژیم زن‌ستیز آخوندی یک زندانی زن را در روز ۸ اردیبهشت (۲۷ آوریل) در شهرستان گلپایگان در استان اصفهان در ملأعام شلاق زد. فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران به‌منظور کنترل جامعه سرکوب را در هفته‌های گذشته شدت بخشیده است و مانند همیشه زنان بیشترین بار و فشار این سرکوب را تحمل می‌کنند.
در همین راستا نیروی سرکوبگر انتظامی تهران در روز شنبه ۲۸ فروردین در رابطه با دور جدید سرکوب به بهانه آخوندساخته بدحجابی اعلام کرد: «از صبح امروز مأموران پلیس در قالب گشتهای مختلف در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده و با بدپوششی، کشف حجاب داخل خودرو و... برخورد می‌کند» ) خبرگزاری حکومتی ایسنا- ۲۸ فروردین (.
حسین ساجدی‌نیا، سرکرده انتظامی تهران، در روز ۳۰ فروردین خبر از راه‌اندازی ۷۰۰۰ پلیس مخفی موسوم به گشت نامحسوس داد. وی ضمن اعلام اختیارات کامل این نیروها، در مورد وظایف این گشتها گفت: «این ۷ هزار نفر پلیس، هم آموزش‌ دیده‌اند و هم ضابط قضایی هستند و توان انجام این اقدامات را دارند».
صادق لاریجانی، رئیس قضاییه رژیم زنان را تهدید به مجازات کرد و گفت: «تمام کسانی که در اثر غفلت یا اشتباه مرتکب هنجارشکنی می‌شوند باید بدانند که رعایت حقوق دیگران الزامی است و حتی اگر اعتقاد شخصی به قانونی ندارند باید آن را رعایت کنند؛ بدحجابی و بی‌حجابی جرم است و مجازات آن در قانون معین شده است» (سایت حکومتی جام جم- ۶ اردیبهشت).
خانم سروناز چیت ساز، مسئول کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران، ضمن محکومیت اعمال وحشیانه و قرون‌وسطایی علیه زنان گفت: «رژیم ضدبشری و زن‌ستیز آخوندی با افزایش سرکوب و توسل به این تمهیدات سرکوبگرانه سعی در مهار اعتراضات اجتماعی دارد که زنان به‌عنوان نیروی اصلی و پیشتاز همواره در آن نقش تعیین کننده‌یی ایفا کرده‌اند. اما زنان و جوانان ایران باید در مقابل این توحش قرون‌وسطایی با ایستادگی، طرحهای سرکوبگرانه رژیم را خنثی کرده و آنها را عقب برانند».


کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۹ آوریل ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea9853d8-1428-49b9-8d36-2c9de6e8cd81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات