728 x 90

تشدید سرکوب ,درگیری با مزدوران,

کشته شدن ۳تن از مأموران سرکوبگر انتظامی در خاش

-

 -
-
تلویزیون رژیم صبح امروز8اردیبهشت 95 از کشته شدن سه تن از مأموران سرکوبگر انتظامی در شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

تلویزیون در حالی که تهاجم کنندگان را اشرار می‌نامید گفت: حوالی ساعت 20شب گذشته اشرار مسلح که سوار بر یک خودرو بودند مأموران را به رگبار بستند و سه تن از آنها را کشتند و محل را ترک کردند.

پاسدار رحیمی سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان به خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس گفت: ”مأموران نیروی انتظامی در سطح شهر خاش مشغول عملیات ایست و بازرسی بودند که ناگهان یک گروه از اشرار مسلح به مأموران ناجا حمله‌ور شدند. … در پی حمله اشرار مسلح 3نفر از مأموران ناجا کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شد“..
به دنبال این حمله، شورای تأمین امنیت در خاش تشکیل جلسه داد.
 
خاش - یورش مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در سطح شهر خاش وکشته شدن سه تن از ماموران
 
خاش - یورش مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در سطح شهر خاش
 
بیشتر بخوانید:
 

یورش مأموران سرکوبگر انتظامی به منازل مردم در خاش

مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی روز یکشنبه 5اردیبهشت به خانه‌های مردم در محله فردوسی در خیابان حافظ شهرستان خاش یورش بردند و درب و شیشه‌های چند خانه را شکستند.

به گفته شاهدان، مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی منطقه را کامل محاصره کرده و وحشیانه وارد خانه‌های مردم می‌شدند. هنوز علت این اقدام وحشیانه مأموران نیروی انتظامی مشخص نشده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8718e89-9be3-419d-b11e-854151cbb4c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات