728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

پاسخ رفسنجانی به باند خامنه‌ای: سعی دارند شکست برجام را القا کنند

-

رفسنجانی
رفسنجانی
روز دوشنبه 6اردیبهشت 95، رفسنجانی در دیدار با گردانندگان سازمان کشتیرانی رژیم به حملات باند خامنه‌ای واکنش نشان داد و گفت: «منتقدان بی‌انصافی را به حد اعلی رساندند. آنها سعی دارند شکست برجام را القا کنند»

رفسنجانی در دفاع از دولت آخوند روحانی گفت: «تبلیغات سنگین مخالفان دولت با هدف القای ناامیدی مردم، برخلاف مصالح و منافع ملی است. نگاه سیاسی و باندی به منافع ملی و نقد غیرمنصفانه مسایلی که به کلیت نظام مربوط می‌شود، هیچ توجیهی ندارد»
بنا‌به خبر دیگری محمدرضا عارف طی سخنانی در مرند گفت: «سیاه‌نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام است».
 
بیشتر بخوانید:

باید عطای مذاکره را به لقایش ببخشیم

مذاکرات هسته ای - آرشیو

پاسدار پرویز سروری یکی از عوامل باند خامنه‌ای نسبت به پرداخت غرامتهای بعدی به‌خاطر تروریسم در سوریه، عراق و یمن و برجامهای بعدی ابراز نگرانی کرد و گفت: ”غارت اموال ایران بستری برای تحمیل برجام‌های 2 و 3 است. آمریکایی‌ها در آینده در مورد کشورهایی چون عراق، سوریه و یمن نیز این بازی را انجام خواهند داد تا ضمن غارت اموال بلوکه‌شده ایران، بستری برای برجام‌های 2 و 3 مهیا کنند تا ایران مجبور به مذاکره برای اعطای امتیازهای بیشتر شود.

وی افزود: ”هر مقدار به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم، شاهد اقداماتی چون برداشت دومیلیارد دلاری از اموال بلوکه شده ایران خواهیم بود“.آنها می‌خواهند طوری القا کنند که لبنان تحت‌الحمایه ایران است و از این طریق، ایران را پاسخگوی تمام اتفاقاتی معرفی کنند که در لبنان رخ می‌دهد“.

پرویز سروری با اعتراف به زهر خوران اتمی و غلط گویی به‌دلیل برجام گفت: ”با بررسی اوضاع کنونی به این نتیجه می‌رسیم که عطای مذاکره را به لقایش ببخشیم و به آقای ظریف بگوییم لطفاً مذاکره نکنید و هزینه‌های جمهوری اسلامی را افزایش ندهید“.

ابراز تگرانی سپاه پاسداران در مورد خطر بزرگ و حمله به آخوند روحانی

کارنامه صد روزه برجام

در جریان بحران درونی رژیم بر سر پیامدهای زهر اتمی، سپاه پاسداران ضمن حمله به آخوند روحانی در مورد «خطر بزرگ» برای تمامیت نظام هشدار داد و نوشت: خطر بزرگ این است که استیصال دولت موجب شود برای مقابله با فشار مطالبات داخلی، نوعی «دیپلماسی التماسی» در دستور کار گذاشته شود.

حملات باند خامنه‌ای به باند رقیب به‌ویژه بعد از طرح این موضوع در سایت رفسنجانی که آمریکا مانع معامله کشورهای اروپایی با رژیم نخواهد بود، بالا گرفته است.

کیهان خامنه‌ای نوشت: رفسنجانی در اظهاراتی عجیب و برای چندمین بار به توجیه عهدشکنی‌های آمریکا پرداخت...

در حالی که مانع‌تراشی آمریکایی‌ها در اجرای تعهدات برجام کار دیپلوماسی دولت یازدهم را به خواهش و التماس کشانده، رئیس‌جمهور منتقدان برجام را به غیرت دینی و ایرانی فرا می‌خواند! (منبع: کیهان ۵/۲/۹۵) ؟

کیهان خامنه‌ای هم‌چنین در یادداشت روز خود نوشت: روحانی در سمنان بار دیگر از صادرات آب سنگین و اورانیوم غنی شده سخن گفته است. این سخن همان ضرب‌المثل رنگ کردن گنجشک به‌جای قناری است!. اولاً خارج کردن آب سنگین و اورانیوم غنی شده از کشور نه به اختیار، بلکه جزو تعهدات دولت بوده و دولت مجبور بود تا برای امضاء برجام این مواد با ارزش را خارج کند. وقتی مردم چیزی روی زمین از نتایج برجام نمی‌بینند چگونه می‌توان واقعیتها را از مردم کتمان کرد! (منبع: کیهان ۵/۲/۹۵) ؟

سپاه پاسداران نیز در خبرگزاری خود نوشت: خطر بزرگ این است که استیصال دولت موجب شود دولت برای مقابله با فشار مطالبات داخلی، نوعی «دیپلماسی التماسی» در خارج را در دستور کار گذاشته و روز به روز بر خسارات غیرهسته‌یی برجام بیفزاید (منبع: فارس ۴/۲/۹۵)

روزنامه سپاه پاسداران نیز کارنامه 100روزه برجام را در مقابل باند رقیب قرار داد و نوشت: در شرایطی که ۱۰۰ روز از اجرایی شدن برجام می‌گذرد هنوز هیچ کدام از انتظارات حداقلی دولت در این باره برآورده نشده است. وضع تحریم‌های جدید، متهم کردن (نظام) به دخالت در امور کشورهای منطقه و تروریست‌پرور نامیدن (ما) از جمله مؤلفه‌های رفتاری آمریکایی‌ها طی هفته‌های اخیر است، رویکردی که با سکوت و بعضاً انفعال دستگاه دیپلوماسی هم مواجه شده است. که نتیجه آن مانع‌تراشی آنها بر سر اجرای برجام خواهد بود. مسأله‌ای که نگرانیهای فراوانی به همراه داشته است. (منبع: روزنامه جوان ۵/۲/۹۵)
از سوی دیگر، رفسنجانی یک بار دیگر شکست مفتضحانه خامنه‌ای در نمایش انتخابات را به رخ باند رقیب کشید و گفت: «شکست نتیجه افراط و تفریط» است. «مردم با حضور در انتخابات و رأی خود، نشان دادند که طرفدار اعتدال و جامعه‌ی معتدل هستند». (منبع: سایت رفسنجانی ۴/۲/۹۵)
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bca0ce44-79f8-4bbb-8829-8f8801f0bd50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات