728 x 90

اخبار عراق,اخبار خليج فارس,

کمک ۱۰میلیون دلاری قطر به مردم عراق به‌ویژه فاجعه دیدگان فلوجه

-

کمک 10میلیون دلاری قطر به مردم محاصره شده فلوجه در عراق
کمک 10میلیون دلاری قطر به مردم محاصره شده فلوجه در عراق
به دنبال گسترش فاجعه انسانی در فلوجه عراق، دولت قطر از کمک 10میلیون دلاری به مردم عراق به‌ویژه محاصره‌شدگان فلوجه خبر داد.

نینا ـ خبرگزاری رسمی عراق امروز 6اردیبهشت 95 گزارش داد: «وزارت خارجه قطر صدور یک دستور پادشاهی جهت تقدیم 10 میلیون دلار به مردم عراق برادر را اعلام کرد. این امر با توجه به شرایطی صورت می‌پذیرد که عراق در آن به‌سر برده و در سایه محاصره‌یی است که بسیاری از شهرهای عراق از آن رنج می‌برند. اطلاعیه وزارت امور خارجه قطر خاطرنشان کرد: ”این کمکهای انسانی با توجه به تمایل شدید قطر به ایستادن در کنار مردم عراق برادر و کاستن از درد و رنجهای آنان و برای یک پاسخ فوری جهت مقابله با بهم ریختگی اوضاع انسانی در عراق انجام گرفته است. روز گذشته این توافقنامه بین صندوق قطر برای توسعه و جمعیت هلال احمر قطر به‌منظور اجرای کمک‌رسانی فوری به اهالی شهر تحت محاصره فلوجه در عراق به امضاء رسید. میزان کمک حدود ده میلیون دلار آمریکایی است که در هماهنگی با سازمانهای بین‌المللی و آژانسهای آمریکا پرداخت می‌شود“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9b51270-d39c-42d9-a576-05c0e576f746"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات