728 x 90

روز جهانى كارگر,حمایتهای مردمی,

حمایت جوانان کرج از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر

-

روز جهانی کارگر
روز جهانی کارگر
جمعی از جوانان مبارز پردیس کرج و جمعی از جوانان منطقه باغستان و شاهین ویلای این شهر طی اطلاعیه‌هایی از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر حمایت کردند.

اطلاعیه جوانان و مبارزان پردیس کرج

با درود به هموطنان و کارگران زحمتکش
کارگران زحمتکش، عزیزانی که حقوقتان توسط مشتی اوباش و کارگزار حکومتی در کارخانه‌ها میهن پایمال شده، اگر‌چه شما با فقر و نداری زندگی می‌کنید، اگر‌چه کارگزاران و دزدان حقوق شما به خواسته‌های شما تا کنون پاسخی نداده‌اند، اگر‌چه با دستمزدی بسیار پایین‌تر از خط فقر دارید زندگی میگذرانید.
ولی بایستی در مقابل، دوش بدوش سایر اقشار مردم، روز کارگر را گرامی بداریم
ما جوانان و مبارزان پردیس کرج از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت کرده و در اعتراض به وضعیت بد معیشتی کارگران، همصدا با آنها به گرامی‌داشت این روز بزرگ برمی‌خیزیم.
درود بر کارگران زحمتکش میهنمان
جمعی ازجوانان و مبارزان پردیس کرج
31فروردین95

اطلاعیه جوانان مبارز منطقه باغستان و شاهین ویلای کرج

کارگران عزیز و زحمتکش میهن اشغال شده‌مان ایران
درود بر شما و عزم جزمتان در حق‌طلبی و کوتاه نیامدن در مقابل هر گونه ظلم و ستمی که چپاولگران حکومتی در حقتان روا می‌دارند.
ما می‌دانیم که شما در کارخانه‌های مختلف بعضاً تا چندین ماه حقوقتان را دریافت نکرده‌اید و کارگزاران حکومتی و دزدان اموال مردم ایران تا کنون به اعتراضات شما فقط با فشار بیشتر و گرسنگی دادن هر چه بیشتر پاسخ داده‌اند.
ولی با این وضعیت هم ما با شما هستیم که در اعتراضات روز جهانی کارگر در هر جایی که امکان داشته باشد همراه شویم.
ما از فراخوان مجاهدین خلق ایران برای گرامی‌داشت روز جهانی کارگر حمایت می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که در هر شرایطی که هستید در این روز بزرگ فریاد حق‌طلبی خودتان را بلند کنید تا جهانیان بدانند که چه بر سر کارگران محروم این میهن آمده است.

درود بر کارگران زحمتکش
جمعی از جوانان منطقه باغستان و شاهین ویلای کرج
31فروردین 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee2e5eb6-4662-4fd2-b664-fc87a04c1504"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات